آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود نرم افزار What's My Computer Doing? 1.13 نمایش اطلاعات مهم اپلیکیشن های ویندوز

دانلود My Computer Doing برای ویندوز

What's My Computer Doing نرم افزاری کاربردی می باشد که با آن می توانید به اطلاعات مهمی از اپلیکیشن های در حال اجرای ویندوز خود دست پیدا کنید. این اپلیکیشن به خصوص زمانی به کارتان می آید که به دنبال اپلیکیشن هایی هستید که بیشترین مصرف را از پردازنده تان دارند و سیستمتان را کند کرده اند. این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد و با آن دسترسی سریع به ابزار های مختلف دارید. به محض این که این اپلیکیشن را اجرا کنید، به شکل خودکار صفحه ای به شما نشان داده می شود که در آن می توانید اپلیکیشن های در حال اجرا و اپلیکیشن هایی که اخیرا بسته شده اند را مشاهده کنید.

با یک کلیک روی اپلیکیشن دلخواه این برنامه چند پلتفرمه قادر به نشان دادن جزئیات اپلیکیشن شما خواهد بود. به عنوان مثال نام، محل نصب، تاریخ فایل، تاریخ نصب، نام شرکتی، کپی رایت، تولید کننده، کامنت سازنده و ... را در برنامه خواهید دید. این نرم افزار حتی اطلاعاتی که مربوط به ضعف امنیتی، یا معتبر یا غیر معتبر بودن امضای دیجیتالی اپلیکیشن است را به شما نشان می دهد. می توانید از What's My Computer Doing برای پیدا کردن مشکلات سیستمی (مثل مصرف بیش از اندازه از پردازنده) نیز استفاده کنید. این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم به properties اپلیکیشن انتخابی شما را می دهد.

ویژگی های نرم افزار What's My Computer Doing


- نمایش دادن اطلاعات مهم در مورد اپلیکیشن ها

- دسترسی مستقیم به properties اپلیکیشن انتخابی

- نمایش لینک های خارجی

- نمایش ضعف های امنیتی

- نمایش مشکلات شناخته شده سیستمی

- نمایش ورژن اپلیکیشن انتخابی

- نشان دادن محل نصب اپلیکیشن

- مشاهده تاریخچه نصب اپلیکیشن

تصاویری از محیط نرم افزار What's My Computer Doing :


دانلود My Computer Doing برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی