آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود نرم افزار 2BrightSparks OnClick Utilities 04.02.2021 مجموعه تمام اپلیکیشن های onclick ، ابزار مفید برای ویندوز

2BrightSparks onclick Utilities بسته نرم افزاری شامل تمام محصولات اصلی onclick می باشد. به جای این که این نرم افزار ها را به شکل جداگانه دانلود نصب کنید، با این اپلیکیشن قادر به دانلود تمام آن ها در یک فایل زیپ هستید. Findonclick یکی از برنامه هایی است که در این مجموعه می یابید. این برنامه، نرم افزاری بسیار کم حجم و ساده با سرعت باورنکردنی برای سجت و جو کردن اطلاعات در ویندوز می باشد. برای استفاده از آن نیاز به ویندوز ویستا یا جدیدتر دارید. این اپلیکیشن از انواع پارتیشن ها پشتیبانی می کند و قادر به جست و جو کردن اطلاعات در انواع هارد ها است. Undeleteonclick نرم افزاری مناسب برای بازیابی اطلاعات حذف شده از سیستم می باشد.

با رابط کاربری مناسبی که Undeleteonclick دارد می توانید اطلاعات خود را به راحتی بازیابی کنید. Deleteonclick اطلاعات شما را به شکل امن حذف می کند. هنگام استفاده از این اپلیکیشن دقت داشته باشید، چون در صورتی که اطلاعات خود را با این برنامه حذف کنید دیگر قادر به بازیابی آن ها نخواهید بود. با Hashonclick می توانید از صحت اطلاعاتی که دانلود کرده اید با خبر شوید. اگر از تورنت استفاده می کنید و نگران ویروسی بودن اطلاعاتی که دانلود کرده اید هستید می توانید هش آن ها را بررسی کنید. Encryptonclick قادر به رمزگذاری روی اطلاعات می باشد. با این برنامه قادر به امن کردن اپلیکیشن هایتان هستید. Patchonclick فایل های بسیار سنگین را به راحتی بروزرسانی می کند. با Scrambleonclick می توانید متون را رمزگذاری کنید یا از حالت رمزگذاری شده خارج کنید. اگر به دنبال ارسال امن اطلاعات هستید این اپلیکیشن کمکتان می کند.

ویژگی های نرم افزار Scrambleonclick


- مجموعه کامل onclick

- حذف کردن غیر قابل بازگشت اطلاعات

- بازیابی اطلاعات حذف شده

- بروز کردن فایل های سنگین

- رمزگذاری روی متون

- رمزگذاری روی فایل ها

- بررسی هش فایل ها

- چست و جوی سریع فایل ها

- ایمن کردن کامل فایل ها

- دارای onclick help

تصاویری از محیط نرم افزار Scrambleonclick :


دانلود 2BrightSparks onclick Utilities برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی