آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب VovSoft Rename Multiple Files 2.4 نرم افزار تغییر نام دسته ای فایل ها

دانلود VovSoft Rename Multiple Files

 Vovsoft Rename Multiple Files نام نرم افزار تغییر نام دسته ای فایل ها می باشد، که به شما امکان تغییر نام فایل‌های خود را به صورت دسته‌ای می‌دهد و باعث می‌شود تا نیازی به تغییر نام هر فایل به صورت جداگانه نباشد. این برنامه دارای تنظیمات تغییر نام ساده است که می‌توانید آن‌ها را بر اساس ترجیحات خود شخصی سازی کنید.
شما می‌توانید هر تعداد فایل را که می‌خواهید اضافه کنید و لیستی از نام فایل‌های اصلی و نام جدید آن‌ها را که پس از تغییر نام کامل معنی پیدا می‌کند، مشاهده کنید. شما می‌توانید نام فایل اصلی، پسوند یا هر دو را در قوانین تغییر نام فایل در نظر بگیرید، متن سفارشی را اضافه کنید و شماره را با افزایش خودکار درج کنید. قالب نام فایل جدید می‌تواند هر ترکیب و ترتیبی از این فیلدها باشد. 

Vovsoft Rename Multiple Files دارای قابلیت‌های متعددی است که شامل تغییر نام فایل‌ها در پوشه‌های زیرپوشه، تغییر نام فایل‌ها بر اساس تاریخ و زمان، تغییر نام فایل‌ها بر اساس محتوای فایل، تغییر نام فایل‌ها بر اساس محتوای پوشه و زیرپوشه است.


دانلود VovSoft Rename Multiple Files

✅ نام نرم افزارVovSoft Rename Multiple Files❤️ تعداد دانلود108
⭐نسخه نرم افزار2.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل6 مگابایت

نحوه تغییر نام چندین فایل


برای شروع یک کار، می توانید هر تعداد فایلی که می خواهید اضافه کنید. لیست مسیر کامل هر فایل را به همراه نام جدید نشان می دهد که تنها پس از اتمام کار تغییر نام معنا پیدا می کند. تا آنجا که به قوانین تغییر نام فایل مربوط می شود، می توانید نام فایل اصلی، پسوند یا هر دو را وارد کنید، متن سفارشی اضافه کنید و اعداد را با افزایش خودکار درج کنید. فرمت نام فایل جدید می تواند هر ترکیب و ترتیبی از این فیلدها داشته باشد. دانلود Mytoolsoft File Renamer و دانلود Gillmeister Rename Expert  و دانلود Smart File Renamer از دیگر نرم افزارهای مرتبط می باشد.


VovSoft Rename Multiple Files


تغییر نام فایل انبوه


تغییر نام چندین فایل انبوه هرگز به این آسانی نبوده است! این برنامه تغییر نام فایل یک ابزار آسان برای تغییر نام انبوه است. دارای مصرف رم پایینی است، بنابراین می توان آن را همیشه بدون مصرف تمام رم در حال اجرا گذاشت. به راحتی می تواند پوشه های حاوی بیش از 100000 ورودی را مدیریت کند. این یک نرم افزار تغییر نام فایل انبوه است و می تواند 1000 فایل را در چند ثانیه تغییر نام دهد.


قابلیت های Vovsoft Rename Multiple Files


- کم حجم و آسان برای استفاده

- مصرف پایین سخت افزار

- تا 10000 فایل را در چند ثانیه تغییر نام دهید

- تغییر همزمان پوشه و محتوای زیر پوشه ها


آموزش نصب و فعال سازی VovSoft Rename Multiple Files


1 - نرم افزار را نصب کرده ولی باز نکنید. 
2- محتویات پوشه Patch همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.
3 - فایل Patch را با کلیک راست Run as administrator باز کرده و دکمه Patch کلیک کنید.
4 - تمام
- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.


پسورد فایل :
کپی