آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Easy2Boot USB 2.20 نرم افزار نصب ویندوز با فلش

دانلود نرم افزار بوت کردن آسان Easy2Boot USB

نرم افزار Easy2Boot USB راه جدیدی برای مولتی بوت usb می باشد. این نرم افزار UEFI multibooting (linux و Windows) را ساپورت می کند. هم چنین دیگر نیازی به فلش درایو کمک کننده برای نصب ویندوز نیست. هیچ محدودیتی در تعداد لینوکس ها، نصب ویندوز، WinPE و ISOs و ... وجود ندارد. برعکس XBOOT یا YUMI این نرم افزار نیازی به صبر کردن ندارد و تقریبا می تواند تمام LiveCD های لینوکس را تنها با کپی کردن بوت کند. روی سیستم های IDE\SATA\AHCI\RAID\SCSI ویندوز xp را به راحتی نصب کنید نیازی به درایور های F6 نیست. با iso های ویندوز هایWindows Vista/7/8/SVR2008R2/SVR2012 آن ها را با سادگی آب خوردن می توانید نصب کنید. این نرم افزار با وجود امکانات زیادی که دارد تنها 15.7 مگابایت حجم دارد.

دانلود Easy2Boot

✅ نام نرم افزارEasy2Boot❤️ تعداد دانلود17415
⭐نسخه نرم افزار2.20🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل41 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Easy2Boot USB

 

- با iso های لینوکسی YLMF, Ubuntu, Fedora, StartOS, Porteus, pclinuxos, Backtrack5, kali-linux و ... را به طور مستقیم بوت کنید.

- رابط کاربری زیبای این نرم افزار به شما امکان تغییر عکس پشت زمینه و قرار دادن نوشته در قسمت بالایی و تغییر رنگ آن و حرکت و موقعیت منو، ایجاد منو های اضافی، عوض کردن فونت، اضافه کردن منوی GFXBoot و بسیاری دیگر از ویژگی های متنوعی را می دهد.

- شما می توانید از FAT32 یا NTFS و با کمی محدودیت exFAT یا ext2  را استفاده کنید.

- از آنجایی که این نرم افزار utility نیست، شما می توانید درایو این نرم افزار را در لینوکس یا ویندوز داشته باشید، به محض این که آماده شد تنها کافیست که فایل های iso را کپی یا حذف کنید!

- انواع پوسته های انتخابی اضافه شده اند.

 

 

پسورد فایل :
کپی