آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » طراحی » نرم افزار نقاشی و طراحی برای اندروید - دانلود ArtRage: Draw, Paint, Create v1.4.5

دانلود نرم افزار ArtRage: Draw, Paint, Create برای اندروید

با ArtRage کارهای خلاقانه و زیبا، بدون نیاز به دادن هزینه انجام دهید. این نرم افزار به شما بسته ای شامل ابزار های رسم و طراحی می دهد که برای دوست داران نقاشی بسیار مناسب می باشد. ابزاری مانند رنگ روغن و آبرنگ به شما اجازه می دهند که بوم نقاشی خود را بیش از پیش واقع گرایانه کنید. ابزار  دیگری مانند Felt Pens و تویوب روغنی و مداد شمعی و ... نیز در این نرم افزار وجود دارند. ArtRage  تنها بر روی بوم نقاشی شما رنگ نمیریزد، بلکه نشان می دهد که چه جایی از بوم شما به چه میزان مرطوب است، بنابرین به شما امکان ترکیب رنگ ها را در نقاط مختلف می دهد یا با امکان کشیدن خطوطی تیره در پس زمینه تصاویر، شما می توانید تصاویرتان را واقعی تر جلوه دهید.آبرنگ به رطوبت کاغذ و قلم واکنش نشان می دهد تا شما را در ایجاد افکت هایی مانند لبه دادن یاری کند. پس از مدتری رنگ ها بر روی بوم خشک می شوند تا جزئیات نمیان شوند، این یه افکت خاص نیست، بلکه زنده کردن اثر هنری شما می باشد! ابزار نقاشی دنیای واقعی شامل روغن، آبرنگ، رنگ غلطک، مداد، مداد رنگی و بیشتر را در این نرم افزار خواهید دید. هر ابزار طیف وسیعی از تنظیمات خواص منعکس کننده از جمله میزان نازکی و یا ترکیب رنگ ها در  نوک قلم می باشد. ابزار اعمال بافت و جزئیات نیز وجود دارد. امکان اضافه کردن لایه به نقاشی خود بدون آسیب رساندن جزئیات کار با عناصری منحصر به فرد. این برنامه از طیف گسترده ای از لایه حالت های مخلوط که به شما اجازه اثراتی مانند سایه و های لایت در نقاشی می دهد، پشتیبانی می کند. می توانید عکس هایی را وارد این برنامه کنید تا این نرم افزار به طور خودکار رنگ های عکس مورد نظر شما را حین نقاشی تشخیص دهد. رابط کاربری این نرم افزار به گونه ای ساخته شده تا علاوه بر حفظ خلاقیت، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهد. پشتیبانی از حرکات میانبر و چند لمسی نیز به کار شما سرعت می بخشند. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 و بالاتر قابل اجراست.


دانلود ArtRage

✅ نام نرم افزارArtRage❤️ تعداد دانلود10136
⭐نسخه نرم افزار1.4.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل12 مگابایت

ویژگی های نرم افزار ArtRage

- قلم مو روغن، آبرنگ، رنگ پاش، پالت چاقو، غلتک نقاشی، لوله رنگ، آلبوم ها و قلم، مداد، نشانگر قلم، موم یا گچ پاستل، پاک کن، Flood Fill، لوله زرق و برق، gloop قلم.
- لایه های نامحدود، فتوشاپ حالت های ترکیبی استاندارد، دید و تاری دید.
- Undo / Redo به شکل نا محدود امکان ذخیره سازی رنگ ها
- رابط کاربری خلاقانه و زیبا، حجم کم در مقابل امکانات زیاد، ناپدید شدن عناصر برای راحت تر کشیدن اثر هنری و سایز قلم

تصاویری از محیط این نرم افزار :


دانلود نرم افزار ArtRage: Draw, Paint, Create برای اندروید  دانلود نرم افزار ArtRage: Draw, Paint, Create برای اندروید  دانلود نرم افزار ArtRage: Draw, Paint, Create برای اندروید  دانلود نرم افزار ArtRage: Draw, Paint, Create برای اندروید  دانلود نرم افزار ArtRage: Draw, Paint, Create برای اندروید

پسورد فایل :
کپی