آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود Franzis Technical Toolbox Projects Collection 1.0.0 بهینه ساز و ویرایش عکس

دانلود Technical Toolbox Projects Collection برای ویندوز

Franzis Technical Toolbox Projects Collection ویژگی فوق العاده اسمارتفون ها این است که آن ها همیشه همراه فرد هستند و امکان گرفتن عکس در هر لحظه ای را می دهند، اما نکته بد در مورد آن ها این است که همیشه تصاویر گرفته شده با آن ها دارای کیفیت لازم نیست. مجموعه ابزاری که این نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد راهی مناسب برای از بین بردن آثاری است که سبب کاهش کیفیت عکس شما شده اند. این نرم افزار برای تمامی استایل های فوتوگرافی قابل استفاده است. preset های از پیش تعریف شده، برای گرفتن نتایج در سریع ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار گرفته اند.

شما می توانید از مجموعه فیلتر های حرفه ای این برنامه به منظور بهینه سازی عکس های خود استفاده کنید. از جمله ویژگی های این برنامه بهینه سازی خودکار عکس ها، روتوش انتخابی تصاویر، قابل استفاده برای عکس برداری های میکروسکوپی، طبیعی و ... است. شما می توانید عکس های خود را شارپ و شفاف کنید و آن ها را از حالت مات خارج کنید. مات شدن تصاویر ممکن است در اثر حرکت یا مواردی دیگر رخ دهد که این نرم افزار قادر به حذف تمام آن ها می باشد.


ویژگی های نرم افزار Franzis Technical Toolbox Projects Collection :


- شفاف کردن تصاویر و حذف بلوری

- ماکرو های مختلف برای استفاده

- بهینه سازی شده برای کار بر روی عکس های میکروسکوپیک

- بهینه سازی خودکار عکس ها

- بریدن عکس ها با 61 preset از قبل تعریف شده

- تشخیص حرکت در عکس ها

- از بین بردن انواع نویز های موجود در عکس ها

Franzis Technical Toolbox Projects Collection


تصاویری از محیط نرم افزار Franzis


دانلود Technical Toolbox Projects Collection برای ویندوز




پسورد فایل :
کپی