آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود Abelssoft PhotoBoost 2020.20.0819 بهینه سازی شگفت آور تصاویر برای ویندوز

دانلود Abelssoft PhotoBoost برای ویندوز

Abelssoft PhotoBoost ابزاری بی نظیر است که تنها با یک کلیک در آن می توانید ظاهر تصاویر خود را به شکل قابل توجهی تغییر دهید. این نرم افزار را باز کنید، عکس خود را درون آن قرار دهید و شگفت زده شوید. بهینه سازی تصاویر اکنون با یک کلیک امکان پذیر است، دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی نخواهید داشت. دیگر نیازی بین گشتن در منو های مختلف برای یافتن فیلتر های مناسب برای بهینه سازی عکس های خود نخواهید بود. رابط کاربری بسیار سر راست تر و ساده تر است.

این اپلیکیشن به شکل خودکار اشیاء موجود در عکس شما را شناسایی می کند و با توجه به آن ها عملیات بهینه سازی صورت می پپذیرد. این نرم افزار برای افرادی که می خواهند هرچه سریع تر عکس های خود را بهینه کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند انتخاب مناسبی خواهد بود. Abelssoft PhotoBoost نقاط ضعف تصویر شما را پیدا می کند و  آن ها را بهبود می بخشد. این برنامه برای انواع ورژن های ویندوز بهینه شده و به زبان های مختلف ترجمه شده است. اگر به دنبال انجام کارهای خود به شکل خودکار هستید، این برنامه انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

ویژگی های نرم افزار Abelssoft PhotoBoost


- شناسایی خودکار اشیاء موجود در عکس

- بهینه سازی با سرعت بالا

- رابط کاربری بسیار ساده

- اضافه کردن فیلتر های مختلف با توجه به خخود تصویر

- بهبود ظاهر عکس ها به شکل هنرمندانه

- حل عیوب موجود در تصاویر

- اضافه سازی آسان عکس ها

تصاویری از محیط نرم افزار Abelssoft PhotoBoost :


دانلود Abelssoft PhotoBoost برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Requirements: Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7.

پسورد فایل :
کپی