آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود نرم افزار Xlideit Image Viewer 1.0.200402 | برنامه مشاهده تصاویر و ساخت اسلایدشو برای کامپیوتر

دانلود Xlideit Image Viewer برای ویندوز

Xlideit Image Viewer یک image viewer و در عین حال ویرایشگر گرافیکی می باشد که به شما امکان طراحی اسلایدشوها را نیز می دهد. رابط کاربری برنامه طراحی مناسبی دارد و شفاف است. با وجود طراحی مدرن این برنامه، امکانات مختلفی را در آن خواهید یافت. می توانید فولدر دلخواه خود که دارای یک یا چند عکس است را در برنامه لود کنید تا تمام تصاویر را به شکلی که دوست دارید مشاهده کنید. فرمت هایی نظیر JPEG, PNG, GIF, BMP, TIFF, WMF و بسیاری دیگر پشتیبانی می شوند. مرورگر فایل درون برنامه ای Xlideit Image Viewer کار پیدا کردن عکس ها را آسان می کند. می توانید با فیلترگذاری تعداد عکس ها را محدود کنید و برخی از آن ها را از اسلایدشویتان حذف کنید. عکس ها را می توان با شرط های مختلفی مثل نام فایل، زمان ساخت، سایز، عرض یا طول، نسبت طول به عرض، یا نوع فایل مرتب کرد. علاوه بر این قادر به پرینت گرفتن از عکس هایتان نیز خواهید بود.

Xlideit Image Viewer امکان پرینت گرفتن با برنامه های ثالث یا درایو پیش فرض گرافیکی شما را به وجود می آورد. ابزار متنوعی نیز برای ویرایش عکس وجود دارد. می توانید عکستان را بچرخانید، و داده های تگ آن را تغییر دهید. این نرم افزار امکان زوم کردن بر روی تصاویر و مشاهده جزئیات آن را نیز به وجود می آورد. امکان تغییر ددان میزان روشنایی، شفافیت، غلظت، hue، سطح گاما و بسیاری دیگر برای تغییر دادن کیفیت عکس وجود دارد.HoneyView و دانلود ACDSee Photo Studio از دیگر برنامه های مرتبط با پست می باشد.

ویژگی های نرم افزار Xlideit Image Viewer


- مشاهده انواع تصاویر

- ساخت آسان اسلایدشو

- امکان ویرایش کردن عکس ها

- تبدیل فرمت تصاویر

- ویرایش عکس از جنبه های مختلف

- محدود کردن عکس های پیدا شده

- چرخاندن عکس و دیگر ابزار استاندارد

- رابط کاربری شفاف و مدرن

تصاویری از محیط نرم افزار Xlideit Image Viewer :


دانلود Xlideit Image Viewer برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی