آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود و نصب AVCLabs Photo Enhancer AI 1.7 برنامه بزرگ کردن تصاویر بدون افت کیفیت

دانلود AVCLabs Photo Enhancer برای ویندوز

AVCLabs Photo Enhancer نرم افزاری قدرتمند بر اساس هوش مصنوعی می باشد که می تواند کیفیت تصاویر شما را افزایش دهد و آن ها را بدون افت کیفیت بزرگ کند. این نرم افزار با سرعت بالایی عکس های شما را بزرگ می کند. نویز عکس هایتان کاهش داده می شود و رنگ های بی کیفیت اصلاح می شوند. رنگ سفید متعادل می شود و تیزی و تفکیک رنگ ها به خوبی مشاهده می شود. می توانید مشکلاتی نظیر ماتی را با کمک این برنامه حل نمایید. AVCLabs Photo Enhancer امکان مشاهده رنگ های طبیعی، با جزئیات بالا را به وجود می آورد.

AVCLabs Photo Enhancer قادر است عکس های شما را تا 200، 300 یا 400 درصد بزرگ تر از قبل کند. می توانید به شکل خودکار، و بدون انجام کارها به شکل دستی عکس هایتان را بهبود ببخشید. دیگر نیازی به صرف کردن ساعت ها زمان برای بهبود یک عکس ندارید و در عرض چند دقیقه می توانید عکس های دلخواه خود را بهینه سازی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. AVCLabs Photo Enhancer حجم کمی دارد و رابط کاربری ان دوستانه و سر راست می باشد. از منابع سیستمی شما استفاده چندانی نمی شود. با این حال می توانید سرعت بسیار بالایی را از این برنامه انتظار داشته باشید. AVCLabs Photo Enhancer تم تاریکی دارد که از چشم های شما محافظت می کند.


دانلود AVCLabs Photo Enhancer AI

✅ نام نرم افزارAVCLabs Photo Enhancer AI❤️ تعداد دانلود1469
⭐نسخه نرم افزار1.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل101 مگابایت

ویژگی های نرم افزار AVCLabs Photo Enhancer :


- بهینه سازی کیفیت عکس ها

- استفاده از هوش مصنوعی برای بالا بردن کیفیت

- بزرگ کردن عکس ها بدون افت کیفیت

- رابط کاربری بسیار ساده

- قابل استفاده برای عموم افراد

- کم حجم و سبک

- حل کردن مشکل ماتی عکس ها

تصاویری از محیط نرم افزار AVCLabs Photo Enhancer :

دانلود AVCLabs Photo Enhancer برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی