آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود و نصب WidsMob HDR 2.1.0.118 برنامه افزایش کیفیت تصاویر HDR با ترکیب آن ها برای کامپیوتر

دانلود WidsMob HDR برای ویندوز

WidsMob HDR دارای الگوریتم تغییر تن پیشرفته ای است که می تواند یک مجموعه از سه تصویر را با یک دیگر ترکیب کند و تصویر با کیفیت تری به وجود بیاورد. نتایج این برنامه خیره کننده هستند. می توانید پیش نمایشی از تصویر hdr خود با رزولوشن کامل مشاهده کنید. این نرم افزار از الگوریتم مدرن و پیشرفته ای برای ایجاد تصاویر hdr با کیفیت استفاده می کند. تک تک پیکسل عکس ها به درستی روی هم می افتد تا نتیجه ای حرفه ای را بدست آورید.

WidsMob HDR از تکنولوژی Ghost Reduction استفاده می کند تا اشیاء در حال حرکتی که حالت شبهگونه ای در عکس های شما به وجود می آورند را حذف کند. این نرم افزار قادر است فرمت 32bit که امکان نمایش آن روی مانیتورهای 8 بیتی وجود ندارد را به حالتی تبدیل می کند که روی انواع سیستم ها و پرینترهای قدیمی قابل پرینت یا نمایش باشد. در WidsMob HDR قادر به شخصی سازی کردن عکس خود از جنبه های مختلف هستید که شامل تنظیم کردن روشنایی، غلظت رنگ و شفافیت می شوند. این نرم افزار هم از تصاویر raw و هم از تاصویر jpeg پشتیبانی می کند. می توانید پیش نمایشی زنده و سریع از عکس هایی که ایجاد کرده اید مشاهده کنید. ذخیره سازی تصاویر در فرمت های jpeg, png و tiff امکان پذیر است.


دانلود WidsMob HDR

✅ نام نرم افزار WidsMob HDR ❤️ تعداد دانلود 556
⭐نسخه نرم افزار 2.1.0.118 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 | 64 بیتی به بالا 🔆 حجم فایل 36 مگابایت

ویژگی های نرم افزار WidsMob HDR


- پشتیبانی از تصاویر raw

- دارای preset های از قبل ساخته شده

- پشتیبانی از فرمت های png, jpeg و tiff

- شخصی سازی کردن پارامتر های مختلف تصویر

- نمایش فوری پیشنمایش عکس ها

- کاهش دادن تصاویر شبحگونه

- افزایش کیفیت عکس ها با ترکیب آن ها

تصاویری از محیط نرم افزار WidsMob HDR :


دانلود WidsMob HDR برای ویندوز  دانلود WidsMob HDR برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی