آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » دانلود Xara Web Designer 23.8.0.689819 نرم افزار طراحی وب سایت

Xara Web Designer+

Xara Web Designer همانطور که از نامش هم پیداست محصول شرکت Xara بوده و ابزاری برای طراحی صفحات وب به شمار می رود ، اما هرکس محیط کاربری این نرم افزار را ببیند مطمئنا متعجب خواهد شد زیرا محیط این نرم افزار به ابزارهای گرافیکی بیشتر شبیه است تا نرم افزارهای طراحی وب . در حقیقت این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و طراح است که باید با نهایت سلیقه خود آنچه را در ذهن خود از یک صفحه وب می پروراند به روی نرم افزار آورده و با کمی رنگ بندی صحیح بهترین را نسبت به هدف خود طراحی کند.
در Xara Web Designer طراحی به سادگی می تواند تمامی Object هایی که به صورت معمول در یک صفحه وب یافت می شوند را به کار برده بدون این که حتی یک خط هم برنامه نویسی کند ، هرجایی از صفحه که بخواهد به مانند یک نرم افزار گرافیکی متن ، عکس و یا هر Object دیگری را به کار برد . این ابزار با طرح ها و قالب های آماده بسیار کمک زیادی در ایجاد طرح دلخواه را به کاربر می دهد ؛ به قول سایت سازنده کاربر این نرم افزار به اندازه رانندگی برای ماشین طراحی وب را بتواند انجام دهد ، می تواند سایتی قدرتمند طراحی کند. این مجموعه یک بسته نرم افزار کامل است ، اگر فتوشاپ و دریم ویور و CuteFTP که سه نرم افزار برای طراحی ، کدنویسی و آپلود فایل هستند را در کنارهم قراردهیم یک مجموعه کامل برای طراحی وب بدست می آید ، Xara Web Designer کار همین سه نرم افزار را انجام می دهد. بسته ای که هم اکنون مقابل شما کاربران عزیز پاتوق یو قرار دارد ، مجموعه کامل این نرم افزار به همراه کرک در انتظار کاربران حرفه ای برای طراحی سایت هاست.


دانلود Xara Web Designer

✅ نام نرم افزارXara Web Designer❤️ تعداد دانلود57271
⭐نسخه نرم افزار23.8.0.68981🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 | 64 بیتی به بالا🔆 حجم فایل302 مگابایت

قابلیت های کلیدی Xara Web Designer


- محیط کاملا متفاوت از نرم افزارهای دیگر
- عدم نیاز به هیچ گونه برنامه نویسی برای طراحی
- محیط جذاب و کاربر پسند نرم افزار
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- طرح های بسیار زیبا و متعدد
- طراحی برپایه WYSIWYG که هرچه کاربر طراحی می کند ، می تواند ببیند
- قابلیت آپلود برروی سرور به سادگی
- قابلیت استفاده از تمامی Objectها در صفحه وب
- قابلیت استفاده از Object ها در یک صفحه بدون محدودیت به مانند یک نرم افزار گرافیکی
- کیفیت بالا در نتیجه کار با این نرم افزار
- قابلیت ساخت منوهای Pop-up برای تصاویر
- قابلیت قرار دادن امکاناتی برای سایت نظیر تغییر رنگ قالب از سوی کاربران
- سازگار با انواع مرورگرها
- پشتیبانی از فرمت های رایج تصاویر نظیر PSD ، JPEG ، PNG و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

Xara Web Designer+


وب سایتی که می خواهید با چند کلیک بسازید!

برخلاف بسیاری از سازندگان وب سایت، آنچه در Web Designer+ می بینید دقیقاً همان چیزی است که در وب سایت خود دریافت می کنید  ، ویرایش با کشیده و رها کردن ، قالب‌های واکنش‌گرا، نماهای موبایل و ویجت‌ها همه کارهای سنگین را برای نتایج در چند کلیک انجام می‌دهد.


همه جزئیات را سفارشی کنید

با الگوها شروع کنید، گرافیک های خود را از ابتدا با ابزارهای تصویرسازی وارد یا ایجاد کنید. به طور خودکار موارد غیر HTML را به گرافیک های وب بهینه شده تبدیل کنید و سایت خود را با CSS یا gif متحرک کنید.


رتبه بندی و سرعت جستجو مهم است

دید و سرعت خود را با طیف گسترده ای از ویژگی ها و فناوری سئو و عملکرد افزایش دهید. بهینه‌سازی تصاویر و برچسب‌ها در صفحه، رتبه شما را افزایش می‌دهد و فونت‌های  self-hosted ، سرعت سایت را بهبود می‌بخشد.


ابزارهایی برای مدیریت و رشد تجارت آنلاین شما

یک وب سایت ایجاد کنید و کسب و کار خود را در یک مکان با طیف گسترده ای از افزونه ها توسعه دهید. از ابزارهای تجارت الکترونیک مانند پی پال گرفته تا فرم ها و ابزارهای بازاریابی ایمیلی مانند Jotform ، به سادگی ویجت مناسب را انتخاب کنید و آن را به سایت خود اضافه کنید.

آموزش نصب و فعال سازی Xara Web Designer


1 - نرم افزار را نصب کرده ولی آن را باز نکنید !

2 - وارد پوشه Loader همراه فایل WebDesigner_Loader.exe را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

3 - همواره نرم افزار را باید با WebDesigner_Loader.exe اجرا کنید ، آیکون نرم افزار را از دسکتاپ حذف کرده و یک شورتکات از لودر روی دسکتاپ بسازید


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Minimum System Requirements
• Microsoft® Windows® 8.1 | 10 | 11
• Internet connection for initial install

پسورد فایل :
کپی