آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » دانلود مرورگر بسیار سریع Citrio 44.0.2403.265

دانلود مرورگر بسیار سریع Citrio 39.0.2171.248

Citrio مرورگری با ترکیبی از ویژگی های بزرگ و سرعت عملکرد عالی است. نرم افزار با سرعت بالایی راه اندازی می شود ، از افزونه ها پشتیبانی می کند و تجربه مروری امن و سریع را در اینترنت به شما می دهد.

مرورگر داری بخش افزون هها می باشد که شما با یک کلیک قادر به دریافت افزونه های مختلف بو همچنین ویرایش افزونه ها برای اضافه کردن به مرورگر خود خواهید بود. یکی از نگرانی های کاربران در استفاده از مرورگرهای مختلف رصد اطلاعات شخصی آنها و ارسال آن به سرور مرورگر می باشد اما Citrio این تضمین را به شما می دهد که حریم خصوصی شما به صو.رت کامل حفظ می شود و هیچ اطلاعاتی بین سیستم و سرور مرورگر رد و بدل نخواهد شد. همچنین این مروگر دارای سیستم امن ضدذ فیشینگ می باشد و صفحات فیشینگ را به راحتی بلاک می کند.

نرم افزار دارای مدیریت دانلود و دانلود از سایت های مختلف با سرعت بالا می باشد ، همچنین توانایی دانلود فایل از سرورهای تورنت از سایت های تورنت را به راحتی خواهید داشت. دانلود منیجر این مرورگر سرعت دانلود شما را تا 5 برابر افزایش خواهد داد.

Citrio همچنین داریا دانلود گرابر برای دانلود مستقیم ویدیو از سایت های اشتراک گذاری می باشد ، گرابر ویدیو قادر به دانلود از اکثرز سایت های اشتراک گذاری ویدیو می باشد و قادر به پخش فایل در مروگر یا دانلود و ذخیره آن روی هاد دیسک خود خواهید بود. همچنین این ابزار از پراکسی و سرورهای پراکسی برای اضافه کردن پراکسی های مختلف پشتیبانی می کند. به طور کلی Citrio یک نرم افزار قدرتمند و چند منظوره جهت مرور با سرعت بالای صفحات وب می باشد.

 

قابلیت های Citrio :

 

- مرورگری سریع و سبک

- قابلیت محافظت از حریم خصوصی شما

- دارای فروشگاه غنی از افوزنه های مختلف

- دانلود منیجر قدرتمند

- پشتیبانی از کلاینت تورنت

- دانلود ویدیو از سایت های اشتراک گذاری ویدیو

 

دانلود مرورگر بسیار سریع Citrio 44.0.2403.265

 

 

پسورد فایل :
کپی