آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مدیریت دانلود » دانلود iVideoMate Video Downloader 2.0.5.1 برنامه دانلود ویدیو از 10 هزار سایت اشتراک ویدیو

دانلود iVideoMate Video Downloader برای ویندوز

iVideoMate Video Downloader نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید از بیش از ده هزار وب سایت اشتراک گذاری ویدیو، فیلم و سریال دانلود کنید. این اپلیکیشن از یوتوب، فیس بوک، نتفلیکس، vevo، توییتر، اینستاگرام، لیندا، و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. در مورد turbo قادر به افزایش دادن سرعت دانلود فایل های خود هستید. iVideoMate Video Downloader قادر است فیلم های شما را با رزولوشن های مختلف از 320 تا 4k دانلود کند. فایل های دانلود شده را می توانید به شکل آفلاین مشاهده کنید.

این اپلیکیشن قادر به تبدیل کردن فایل های ویدیویی به mp3 یا فرمت های دیگر نیز هست. می توانید با یک کلیک mp3 های دلخواه خود را دانلود کنید. این اپلیکیشن انواع امکانات لازم برای مدیریت فایل ها را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید به tab فایل هایی که دانلودشان کامل شده است سر بزنید و ویدیوهای خود را به راحتی مدیریت کنید. در این اپلیکیشن، قادر به دانلود کردن کل پلی لیست یک وب سایت، با یک کلیک هستید. iVideoMate Video Downloader به شکل کامل از دانلود پلی لیست های یوتوب پشتیبانی می کند. هر چندتا فیلم که در پلی لیست مورد نظر شما وجود داشته باشد، دانلود می شود. iVideoMate Video Downloader رابط کاربری مناسبی دارد.

ویژگی های نرم افزار iVideoMate Video Downloader :


- مدیریت فایل های ویدویی

- دانلود فایل های mp3

- دانلود کل پلی لیست یوتوب

- پشتیبانی از بیش از ده هزار وب سایت

- رابط کاربری مناسب

- دانلود با رزولوشن های مختلف

- افزایش دادن سرعت دانلود

- قابل استفاده برای عموم کاربران

تصاویری از محیط نرم افزار iVideoMate Video Downloader :

دانلود iVideoMate Video Downloader برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی