آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود FreeGrabApp Free Vimeo Download 5.1.2.527 Premium برنامه دانلود از ویمئو Vimeo

دانلود Vimeo Download برای ویندوز

FreeGrabApp Free Vimeo Download اپلیکیشنی قدرتمند و رایگان است که به شما امکان دانلود کردن فیلم ها از Vimeo را می دهد. با اپلیکیشن ما شما می توانید به سادگی فرمت دلخواه خود را انتخاب کنید و ویدیو های Vimeo را بدون واترمارک مشاهده کنید. این نرم افزار از دانلود گروهی نیز پشتیبانی می کند که می تواند در زمانی که شما می خواهید بیش از یک فایل دانلود کنید مفید واقع شود. پروسه دانلود کاملا ساده و سریع است، با این وجود تمام سرعت عملیات به منابع سیستمی شما باز می گردد. این اپلیکیشن کیفیت های مختلفی از یک ویدیو را نشان می دهد. کاربران می توانند به سادگی دانلود کنند و فایل ها را در هر فرمتی ذخیره سازی نمایند.

این اپلیکیشن دارای نوار نمایش دهنده میزان پیشرفت نیز می باشد که مدت باقی مانده برای دانلود ویدیو را تخمین میزند. برای دانلود ویدیوی مورد نظر خود تنها کاری که لازم است انجام دهید یافتن لینک آن در Vimeo و وارد کردن آن درون محیط این برنامه می باشد. برای شخصی سازی تنظیمات برنامه می توانید از پنل سمت چپ برنامه استفاده کنید. FreeGrabApp Free Vimeo Download به شکلی طراحی شده است که همگان بتوانند بدون مشکل از آن استفاده کنند.


دانلود FreeGrabApp Free Vimeo Download

✅ نام نرم افزارFreeGrabApp Free Vimeo Download❤️ تعداد دانلود4543
⭐نسخه نرم افزار5.1.2.527🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل55 مگابایت

ویژگی های نرم افزار FreeGrabApp Free Vimeo Download


- دانلود سریع از Vimeo
- رابط کاربری ساده و سر راست
- ذخیره سازی فایل در فرمت دلخواه
- دانلود کردن گروهی فایل
- کیفیت های مختلف برای دانلود ویدیو
- ذخیره سازی ویدیو بدون واترمارک
- عملکرد برنامه به منابع سیستمی باز میگردد

تصاویری از محیط نرم افزار FreeGrabApp Free Vimeo Download :


دانلود Vimeo Download برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی