آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود FreeGrabApp Free Facebook Video Download 5.1.1.429 Premium برنامه دانلود ویدیو از فیس بوک

دانلود Facebook Video Download برای ویندوز

FreeGrabApp Free Facebook Video Download اپلیکیشنی ساده برای دانلود فیلم ها از فیس بوک است. این برنامه رایگان دارای رابط کاربری ساده ای می باشد. FreeGrabApp Free Facebook Video Download به کاربران این امکان را می دهد که program file های این برنامه را در هر بخش از hard driv خود ذخیره سازی کنند. البته نمی توان از این برنامه به شکل پرتابل استفاده کرد. با یک کلیک ساده قادر به دانلود ویدیوهای فیس بوکی خواهید بود.

شما می توانید ویدیوهای فیس بوک را به شکل آفلاین روی هر سیستمی مشاهده کنید، بدون این که لازم باشد برای هر بار دیدن آن ها ترافیک اینترنتی خود را مصرف کنید. پروسه دانلود بسیار ساده و سر راست است، با این وجود سرعت دانلود کاملا به عملکرد کلی سیستم شما باز می گردد و سرعت اینترنتی که در اختیار دارید. FreeGrabApp Free Facebook Video Download کیفیت های مختلفی از ویدیوی انتخابی شما را به نمایش می گذارد که بسته به نیاز خود می توانید بین آن ها دانلود کنید. این برنامه مدت زمان باقی مانده برای دانلود فایل انتخابی را نیز نشان می دهد. شما قادر به انتخاب مکان ذخیره سازی ویدیوی ود خواهید بود. FreeGrabApp Free Facebook Video Download بسیار کم حجم است و فضای کمی از سیستم شما را اشغال می کند.


دانلود FreeGrabApp Free Facebook Video Download

✅ نام نرم افزار FreeGrabApp Free Facebook Video Download ❤️ تعداد دانلود 3181
⭐نسخه نرم افزار 5.1.1.429 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 55 مگابایت

ویژگی های نرم افزار FreeGrabApp Free Facebook Video Download


- دانلود سریع فایل های ویدیویی

- تبدیل فرمت ویدیو به شکل دلخواه

- دانلود ویدیو با رزولوشن انتخابی

- کم حجم و سبک نسبت به برنامه های مشابه

- نمایش مدت زمان باقی مانده در دانلود فایل

- رابط کاربری سر راست و آسان

تصاویری از محیط نرم افزار FreeGrabApp Free Facebook Video Download :


دانلود Facebook Video Download برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی