آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود SocialMediaApps Facebook Video Downloader 5.2.10 برنامه دانلود فیلم از فیس بوک برای ویندوز

دانلود Facebook Video Downloader برای ویندوز

SocialMediaApps Facebook Video Downloader نرم افزاری قدرتمند و در عین حال ساده برای دانلود فیلم ها از فیس بوک و تبدیل آن ها می باشد. این اپلیکیشن رابط کاربری دوستانه و مناسبی دارد. می توانید از وضعیت دانلود با رنگ بندی های مختلف با خبر شوید. کار کردن با این اپلیکیشن آسان می باشد. با این نرم افزار قادر به دانلود فایل های ویدویی از رسانه های اجتماعی مختلف هستید. این نرم افزار می تواند چندین ویدیو را به شکل همزمان دانلود کند. می توانید دانلود های خود را متوقف کنید و در زمان دلخواه آن ها را ادامه دهید. این نرم افزار از رزولوشن های مختلف 720p, 1080p, 4K, و 8K HD پشتیبانی می کند.

می توانید فایل های ویدیویی و صوتی خود را به فرمت های مختلف با سرعت بالا تبدیل نمایید. در این نرم افزار گزینه ای جداگانه وجود دارد که با آن می توانید تمام ویدیوهایی که دانلود آن ها کامل شده است را پاک کنید. در پنل اصلی این نرم افزار، لیستی از فایل هایی که در حال دانلود هستند نشان داده می شود. در سمت راست هر کدام از آیتم های موجود در این لیست، می توانید از مقدار دانلود شده با خبر شوید. این نرم افزار هیچ محدودیتی در طول یا حجم فایل ها ایجاد نمی کند. می توانید فایل های ویدیویی خود را با SocialMediaApps Facebook Video Downloader تا 500% سریع تر دانلود کنید.

ویژگی های نرم افزار SocialMediaApps Facebook Video Downloader :


- تبدیل فایل های ویدیویی

- دانلود ویدیوها به شکل همزمان

- افزایش دادن سرعت دانلود تا 500%

- رابط کاربری دوستانه

- امکان دانلود از وب سایت های مختلف

- استخراج ویدیو از فیس بوک

- متوقف کردن عملیات دانلود و ادامه آن

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار SocialMediaApps Facebook Video Downloader :

دانلود Facebook Video Downloader برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی