آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود نرم افزار FreeGrabApp Free Amazon Prime Download 5.1.1.429 برنامه دانلود از آمازون پرایم برای ویندوز

دانلود amazon prime برای ویندوز

FreeGrabApp Free Amazon Prime Download نرم افزاری بسیار ساده می باشد که با آن می توانید فیلم ها را با سرعت بسیار بالایی دانلود کنید. با این اپلیکیشن قادر به مشاهده ویدیوهای موجود در آمازون پرایم در حالت آفلاین روی هر سیستمی خواهید بود. دیگه نیازی نیست برای مشاهده مجدد ویدیوها، ترافیکتان را از دست بدهید. عملیات دانلود به راحتی انجام می شود. تنها کاری که لازم است انجام دهید، وارد کردن لینک ویدیوی مورد نظرتان در برنامه می باشد. با یک کلیک عملیات دانلود شروع می شود. می توانید کیفیت ویدیویی که می خواهید دانلود کنید را نیز تنظیم نمایید.

FreeGrabApp Free Amazon Prime Download رابط کاربری دوستانه ای دارد که بازطراحی شده است و کار کردن با آن لذت بخش تر از ورژن های قبلی برنامه می باشد. به راحتی می توانید عملیات دانلود را متوقف کنید و در زمان دلخواه ادامه دهید. این اپلیکیشن از زیرنویس ها نیز پشتیبانی می کند و می توانید فرمت هایی نظیر srt و ttml را با آن دانلود نمایید. این اپلیکیشن اکنون از صداهای دیجیتالی حرفه ای dolby 5.1 پشتیبانی می کند و امکان دانلود آن ها را به وجود می آورد. می توانید ویدیوهای دلخواه خود را کیفیت HD دانلود نمایید و در سیستم های مختلف مشاهده نمایید.


دانلود FreeGrabApp Free Amazon Prime Download

✅ نام نرم افزار FreeGrabApp Free Amazon Prime Download ❤️ تعداد دانلود 593
⭐نسخه نرم افزار 5.1.1.429 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 67 مگابایت

ویژگی های نرم افزار FreeGrabApp Free Amazon Prime Download :


- پشتیبانی از فایل های زیرنویس

- امکان دانلود با کیفیت HD

- دانلود کردن چند ویدیو به شکل همزمان

- افزایش دادن سرعت دانلود

- امکان متوقف کردن و ادامه دادن دانلود

- رابط کاربری بازطراحی شده

- کم حجم و سبک

- تنظیم کردن کیفیت ویدیوی دانلودی

تصاویری از محیط نرم افزار FreeGrabApp Free Amazon Prime Download :

دانلود amazon prime برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی