آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مسنجر » دانلود پیام رسان ایتا برای اندروید و کامپیوتر Eitaa 6.4.22

دانلود eitaa برای اندروید

eitaa ایتا برنامه ای هوشمند و کاملا بومی می باشد که تمامی امکانات قابل قبول پیام رسان های استاندارد روز دنیا را به شما ارائه می کند. با کمک نسخه وب این برنامه می توانید در رایانه خود نیز به پیام رسان دسترسی داشته باشید. امکان ساخت گروه و کانل وجود داشته و می توان فیلم ها را به فایل گیف تبدیل کرد و با دوستان به اشتراک گذاشت.

eitaa ایتا در فضای ابری نامحدود این برنامه هر چقدر که بخواهید می توانید فایل ها را ذخیره سازی کنید. تمامی نیاز های کاربران توسط این پیام رسان تحت پوشش قرار گرفته است، به عنوان مثال از ربات ها پشتیبانی می شود و با واسط های برنامه نویسی API می توانید امکانات برنامه را گسترش دهید. رابط کاربری این نرم افزار مشابه با تلگرام می باشد و سرعت بسیار بالایی را می توان در گفت و گو ها مشاهده کرد. از آنجایی که سرور های این پیام رسان در ایران قرار دارد، هزینه های اینترنتی شما به شکل قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. خدمات مختلفی نیز برای کارآفرینان فراهم شده است که با استفاده از آن ها می تواند به مشتری یابی بپردازند و کسب در آمد کنند. این برنامه برای ویندوز نیز ارائه شده است. مراحل طراحی و پیاده سازی نرم افزار ایتا توسط شرکت اندیشه یاوران تمدن امروز (ایتا) که یک شرکت کاملا خصوصی است انجام گرفته است، این شرکت تحت حمایت شرکت طوبی و مجموعه فرهنگی هاتف می‌باشد.


دانلود ایتا

✅ نام نرم افزار ایتا ❤️ تعداد دانلود 1378208
⭐نسخه نرم افزار 6.4.22 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.2 به بالا 🔆 حجم فایل 40 و 17 مگابایت

ویژگی های نرم افزار ایتا eitaa

 

- رابط کاربری مدرن و کارآمد

- امکان اشتراک گذاری فایل ها

- سرعت بالا در گفت و گو ها

- امکانات مختلف برای کارآفرینان

- فضای ابری نامحدود و بی نظیر

- کاهش هزینه های اینترنت به شکل قابل توجه

- پشتیبانی از ربات ها و API



سوالات متداول ایتا

قابلیت های ایتا چیست ؟

ایتا پیام رسان بومی است که تمرکز اصلی آن تمرکز روی سرعت و امنیت است. قابلیت ارسال پیام متنی و صوتی ، فایل و ویدیو را دارا میباشد ، همچنین می توانید کانل و گروه خود را ایجاد کنید.

ایتا روی چه دستگاه هایی نصب می شود؟

روی گوشی های اندروید و آیفون قابل نصب است ، برای وینمدوز هم نسخه جئداگانه ای وجود دارد و به لطف نسخه تحت وب هر دستگاهی که مرورگر داشته باشد قابلیت استفاده از ایتا را دارد.

ایتا توسط چه کسی ساخته شده است؟

مراحل طراحی و پیاده سازی نرم افزار ایتا توسط شرکت اندیشه یاوران تمدن امروز (ایتا) که یک شرکت کاملا خصوصی است انجام گرفته است، این شرکت تحت حمایت شرکت طوبی و مجوعه فرهنگی هاتف می‌باشد.

پسورد فایل :
کپی