آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » شبکه » دانلود و نصب Total Network Inventory 6.2.0.6543 نرم افزار کنترل امنیت سیستم در شبکه

دانلود نرم افزار کنترل امنیت سیستم در شبکه Total Network Inventory 2.2.3 Build 1539

نرم افزار Total Network Inventory یک بازرس کامپیوتری و صورت موجود شبکه می باشد که برای اداره و شبکه های سرمایه گذاری مقیاس بزرگ بکار میرود.این برنامه میتواند تمام کامپیوترها را در یک شبکه بازرسی و اطلاعات کاملی در مورد سیستم عامل ، بسته های خدماتی، و غیره بصورت گزارشی ارائه دهد، این اطلاعات به پایگاه داخلی داده و مجریان شبکه افزوده می شوند و آنها قادرند گزارشی راجع به تمام کامپیوترها در شبکه ایجاد کنند.

Total Network Inventory دارای اطلاعاتی مربوط به سخت افزار مانند نوع پردازشگر و فرکانس، سرعت فعلی ساعت، ساعت خارجی، دستگاه تقویت کننده، کارخانه سازنده، وضعیت CPU و غیره، اسم Motherboard و کارخانه سازنده، اطلاعات EDID مانیتور و جزئیات ویدیو آداپتر اسم، سایز، نوع تمامی داریوهای هارد دیسک، CD، فلاپی و درایوهای قابل انتقال استدارای اطلاعاتی مربوط به نرم افزار و OS مانند نام، نوع، نسخه و شماره سریال سیستم عامل، بسته های خدماتی و hotfixes، نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم های شخصی، محتویات پوشه “Program Files”، نام و نسخه نرم افزار آنتی ویروس، متغیرهای محیط، تمامی منابع قابل رویت و مخفی به اشتراک گذاشته شده است.


دانلود Total Network Inventory

✅ نام نرم افزارTotal Network Inventory❤️ تعداد دانلود16002
⭐نسخه نرم افزار6.2.0.6543🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل57 مگابایت

قابلیت های Total Network Inventory


مدیریت داده ها
هر کامپیوتر تنها چند ده کیلوبایت در فضای ذخیره سازی متمرکز TNI اشغال می کند. داده ها را گروه بندی کنید، نظرات خود را به آنها اضافه کنید و اطلاعات اضافی را پیوست کنید. Total Network Inventory 4 شبکه شما را با زیبایی تمام نشان خواهد داد!


گزارش ها
ایجاد گزارش های انعطاف پذیر در دسته های مختلف داده ها. با استفاده از ابزار مناسب، گزارش های جدول را با صدها فیلد داده موجود بسازید. گزارش ها را می توان کپی، صادر یا چاپ کرد.


گزارش تغییرات
تغییرات در سخت افزار و نرم افزار را شناسایی و مرور کنید. از نصب، حذف یا به روز رسانی یک برنامه کاربردی بر روی هر کامپیوتری در شبکه خود مطلع شوید، ببینید سخت افزار متصل است یا حذف شده است.


اسکن زمانبندی
جمع آوری داده ها را برنامه ریزی کنید. کارهای زمان بندی شده ایجاد کنید : هر روز؟ در روزهای جمعه؟ در اولین دوشنبه هر ماه؟ مجموعه های مختلف داده ها را در زمان های مختلف اسکن کنید و داده خود را به روز نگه دارید. یک پایگاه داده از کاربران شبکه خود ایجاد کنید. ذخیره رمز عبور برای داده ها و پروتکل های مختلف؛ وضعیت آنلاین داده ها را در زمان واقعی دنبال کنید.

پسورد فایل :
کپی