آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » طراحی وب » طراحی انیمیشن های تحت وب WebAnimator Plus 3.0.4

طراحی انیمیشن های تحت وب WebAnimator Plus 2.0.4

WebAnimator Plus ابزاری کارآمد ، حرفه ای و قدرتمند جهت ایجاد انیمیشن های زرق و برق دار و حرفه ای جهت پخش در تبلت ها ، گوشی های مدرن و تمامی مرورگرهای اینترنتی می باشد ! ابزاری مفید برای طراحالن وب و کسانی که دنبال حرفه ای نشان دادن وب سایت خود می باشند.

مجموعه ای بی نظیر از ابزارهای حرفه ای جهت ایجاد فیلم های تعاملی، تبلیغات و بازی در اختیار شماست. دکمه های متحرک ، انیمیشن های حرفه ای بدون دانستن یک سطر کد نویسی ایجاد کنید. نرم افزار شما را قادر به دسترسی به 40 نوع تنظیم CSS به صورت مستقیم می کند. انیمیشن های تحت وب را به راحتی می توانید ایجاد کنید. حتی می توانید اسلاید هایی حرفه ای برای وب سایت خودتان ایجاد نمایید.

یکی از برترین ابزارهای انیمیشن ساز در اختیار شماست البته این انیمیشن ها با قابلیت قرار دادن در وب سایت می باشد.

به کمک نرم افزار Incomedia WebAnimator Plus می توانید برای صفحات مختلف وب انیمیشن بسازید و به یک طرح خارق العاده برای وب سایت خود برسید.در این برنامه شما می توانید چندین تایم لاین یا خط زمانی مختلف و صحنه را با هم داشته باشید تا بتوانید طرحی را که می خواهید پیاده کنید. امکان اضافه کردن فایل های عکس در فرمت های مختلف از جمله .jpg, .png, .gif و اضافه کردن کد ویدئو و یا صوت به صفحه مورد نظر نیز وجود دارد.در این برنامه تمپلت های آماده نیز برای طراحی نیز وجود دارد و شما می توانید به کمک این طرح ها به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.شما می توانید تا بین برنامه دیگر استودیو Incomedia یعنی WebSite X5 site builder نیز ارتباط داشته باشید و خروجی این برنامه  ها با هم سازگار می باشد .امکان ساخت انیمیشن های زنده و یا المان های متحرک نیز یکی دیگر از قابلیت های این برنامه است .شما می توانید خروجی این برنامه را برای پلتفرم های مختلف از جمله دسکتاپ و موبایل قابل استفاده کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Incomedia WebAnimator Plus


- امکان ساخت یک یا چند انیمیشن مختلف

- امکان اضافه کردن عکس در فرمت های مختلف

- امکان قرار دادن کد های پخش آنلاین ویدئو و صوت

- امکان قرار دادن انیمیشن های زنده

- دارای طرح های آماده برای طراحی انیمیشن - و....

پسورد فایل :
کپی