آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود فیلم ابد و یک روز با کیفیت بالا

دانلود Abad_va_yek_roz

دانلود قانونی ابد و یک روز 

ابد و یک روز با سه کیفیت مختلف

 

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 می باشد. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه مردم و منتقدان قرار گرفت و توانسته 9 سیمرغ بلورین 6 سیمرغ در بخش اصلی 2 سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت نمایید. و در سی چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر هم انتخاب شود. داستان فیلم مشکلات خانواده ای را نشان میدهد که درگیر اعتیاد ، تهی دستی ، بیکاری و از همه مهم تر روابط عاطفی میان خانواده را نمایش میدهد. برای خلاص شدن از این مشکلات داستان های در حین دیدن تدارک مراسم عروسی سمیه تشکیل میگردد. که منجر به تغییراتی در رابطه خانواده میشود. واژه ابد و یک روز در خود داستان فیلم معلوم میشود مرتضی در فیلم معنای این واژه را این گونه معنی میکند وقتی به مجرمی ابد می دهند بعد از 15 سال میتواند تقاضای فرجام خواهی کند. و از مدت حبسش کم کند اما وقتی قاضی حکم ابد و یک روز میدهد دیگر امکانی برای کم کردن حبس نیست مجرم تا یک روز بعد از مرگش هم باید در زندان بماند این فیلم در تاریخ 26 اسفند 1394 در سینماهای ایران اکران شد.

بازیگران فیلم ابدو یک روزپیمان معادی ، نوید محمد زاده ، پریناز ایزدیار ، شبنم مقدمی ، ریما رامین فر ، مهدی قربانی ، معصومه رحمانی 

 

دانلود فیلم abad va yek rooz

 

ابد و یک روز  را میتوان یکی از بهترین فیلم های سی چهارمین جشنواره فیلم فجر دانست چراکه نویسنده کار با درست قرار دادن سوژه ها و اتفاقات یک فیلم خوب را خلق کرده است در این پست برای شما ابد و یک روز را با سه کیفیت مختلف و دانلود کاملا قانونی آماده دانلود کرده ایم ، بدون شک خرید نسخه قانونی که توسط شرکای تجاری فیلم صورت میگیرد می تواند این فرهنگ را در بین کاربران جا بیندازد که بتوانندد بازیگرانن و کارگردان را به ادامه کارشان ترغیب کند.


لیست دانلود

دانلود دانلود قانونی ابد و یک روز کیفیت 480 | کیفیت 720 | کیفیت 1080


 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: متفاوت نسبت به کیفیت
   (4.5/5)
پسورد فایل :
کپی