آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود کارتون و انیمیشن » دانلود انیمیشن سونیک جوجه تیغی | کارتون 2020 Sonic the Hedgehog دوبله فارسی

دانلود انیمیشن سونیک جوجه تیغی | کارتون 2020 Sonic the Hedgehog دوبله فارسی

دانلود Sonic the Hedgehog

Sonic the Hedgehog 2020 انیمیشن ماجراجویانه، اکشن و کمدی ای است که بر اساس بازی محبوبی با همین نام ساخته شده است. این فیلم توسط Jeff Fowler کارگردانی شده و نویسندگی آن بر عهده Pat Casey بوده است. سونیک، جوجه تیغی آبی رنگ فرازمینی می تواند با فراتر از سرعت صوت حرکت کند. محافظ او، جغد به او کیفی از حلقه می دهد. این حلقه ها می توانند پرتال هایی به سمت سیارات دیگر باز کنند. سونیک با کمک آن ها برای فرار از دست قبیله ای به نام echidnas که دنبال قدرت های او است به زمین فرار می کند. ده سال بعد، سونیک از زندگی خصوصی اش در Green Hills لذت می برد، اما دوستی ندارد.

یک شب، در حالی که سونیک با خودش بیس بال بازی می کند از تنهایی اش خسته می شود و با سرعت فرا صوتی حرکت می کند. در اثر این حرکت پال الکترومغناطیسی ای ایجاد می شود که برق را در سراسر شمال غربی اقیانوس آرام قطع می کند. دکتر روبوتنیک که دانشمندی نابغه و ربات سازی ماهر است گفته می شود که به دنبال علت این موضوع برود و آن را بررسی کند. روبوتنیک ردپای سونیک را دنبال می کند. تام تصادفا با اسلحه خواب آور سونیک را هدف قرار می دهد و باعث می شود که سونیک کیف حلقه هایش را با پرتالی به سان فراسیسکو بفرستد. در نهایت تام تصمیم می گیرد که به سونیک کمک کند و هردو پیش از رسیدن روبوتنیک فرار می کنند که باعث می شود تام به عنوان تروریست شناخته شود. روبوتنیک همچنان آن ها را دنبال می کند و تام و سونیک به یک دیگر نزدیکتر می شوند. دانلود انیمیشن Sonic Boom از سری انیمیشن های سونیک می باشد.

تصاویری از انیمیشن Sonic the Hedgehog :


دانلود Sonic the Hedgehog  دانلود Sonic the Hedgehog

انیمیشن های سایت سانسور شده هستند و در صورت درخواست صاحب اثر یا ساماندهی از سایت حذف میشوند.




کاربر گرامی با عرض پوش بخش فیلم و سریال سایت غیر فعال شده است



لیست دانلود
]
  حجم فایل: 800 و 1500 مگابایت
   (4.3/5)
پسورد فایل :
کپی