آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود کارتون و انیمیشن » دانلود انیمیشن ولف واکرز - دانلود کارتون Wolfwalkers دوبله فارسی

دانلود انیمیشن ولف واکرز - دانلود کارتون Wolfwalkers دوبله فارسی

دانلود Wolfwalkers

Wolfwalkers انیمیشنی فانتزی و ماجراجویانه از تام مور و استورات می باشد. این انیمیشن سومین قسمت از سه گانه Irish Folklore می باشد و در واقع ادامه The Secret of Kells و Song of the Sea است. Wolfwalkers به علت عمق احساسی، و شخصیت پردازی جالبی که دارد نقدهای مثبتی دریافت کرده است. در سال 1650 اهالی دهکده کیلکنی که در ایرلند واقع شده است، مشغول به کار هستند و می خواهند جنگل های اطراف را برای ایجاد مزرعه پاک سازی کنند. این کار به دستور پادشاه کرومول آغاز شده است. اما در نزدیکی آنجا، گروهی از گرگ ها زندگی می کنند و اهالی دهکده کیلکنی در معرض حمله آن ها قرار گرفته اند. بیل شکارچی، همراه با دختر پرهیاهویش رابین، برای شکار گرگ ها به کیلکنی توسط شاه فراخوانده شده اند.

رابین، از محیط بسته کیلکنی خوشش نمی آید و تصمیم می گیرد که به پدرش بیل کمک کند. برای همین دزدکی از دهکده خارج می شود و او را دنبال می کند. رابین، تصمیم می گیرد با تیر و کمانش گرگی را شکار کند، اما تصادفا مرلین، شاهین دست آموز خود را می زند. دختری اسرار آمیز ظاهر می شود و مرلین را همراه با گرگ ها به عمق جنگل می برد. پادشاه به بیل دوروز مهلت برای کشتن گرگ ها می دهد، و رابین را به علت کار نکردن در دهکده، سرزش می کند. در حالی که محافظان پادشاه رابین را به سمت دهکده برمیگردانند، او دزدکی از دست آن ها به سمت جنگل فرار می کند، و مرلین را در حالی پیدا می کند که به شکل اسرار آمیزی زخم هایش خوب شده است.

تصاویری از انیمیشن Wolfwalkers:


دانلود Wolfwalkers  دانلود Wolfwalkers

انیمیشن های سایت سانسور شده هستند و در صورت درخواست صاحب اثر یا ساماندهی از سایت حذف میشوند.




کاربر گرامی با عرض پوش بخش فیلم و سریال سایت غیر فعال شده است



لیست دانلود
]
  حجم فایل: 2000 . 900 مگابایت
   (4.5/5)
پسورد فایل :
کپی