آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود حذفیات » دانلود انیمیشن مورتال کمبت 2021 افسانه های نبرد ریلم ها Mortal Kombat Legends Battle of the Realms 2021

دانلود انیمیشن Mortal Kombat Legends Battle of the Realms

Mortal Kombat Legends Battle of the Realms انیمیشنی آمریکایی در سال 2021 می باشد که مخصوص بزرگ سالان علاقه مند به هنر های رزمی ساخته شده است. این انیمیشن در واقع ادامه مستقیم Mortal Kombat Legends: Scorpion's Revenge به شمار می رود. این انیمیشن توسط Ethan Spaulding کارگردانی شده و توسط Warner Bros. Animation ساخته شده است. Liu Kang به عنوان قهرمان مسابقه انتخاب شده است تا سرنوشتش را کامل کند، در حالی که Scorpion به دنبال یافتن شئ Kamidogu برای Shinnok است، جایی که با Sub-Zero درگیر می شود. پدر و مادر Liu Kang تلاش های مختلفی برای محافظت از نوزادشان می کند. سرنوشت Liu Kang شکست دادن Shao Kahn است و برای همین دشمنان مختلفی می خواهند جلوی به قدرت رسیدن او را بگیرند.

آن ها مادر و پدر زخم خورده را از یک دیگر جدا می کنند و آماده بلعیدن Liu Kang می شوند، اما Lord Raiden آن ها را متوقف می کند و شکستشان می دهد. مادر در حال مرگ از رایدن می خواهد تا به فرزندشان، Liu Kang بگوید که والدینش او را دوست داشته اند. رایدن Liu Kang را برای آموزش با خود می برد و برای اهدافش او را تمرین می دهد. پس از رویداد هایی که در تورنومنت قبلی رخ داده است، Shao Kahn جنگی برای انتقام شکست Shang Tsung راه میاندازد. این انیمیشن امتیاز 6.8 از 10 را در imdb بدست آورده است.

اطلاعات تکمیلی انیمیشن مورتال کمبت 2021 :

کیفیت : 720 و 1080
ژانر : اکشن، ماجرایی
سال انتشار : 2021
زبان : زبان اصلی با زیرنویس
عنوان : مورتال کمبت 2021
زمان : 89 دقیقه
پسورد فایل :
کپی