آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود کارتون و انیمیشن » دانلود انیمیشن گشت سگ های نگهبان 2021 دوبله فارسی 2021 PAW Patrol: The Movie

دانلود انیمیشن گشت سگ های نگهبان 2021 دوبله فارسی 2021 PAW Patrol: The Movie

دانلود انیمیشن PAW Patrol The Movie

PAW Patrol The Movie انیمیشنی کانادایی در سال 2021 می باشد که سبک کمدی و ماجراجویانه دارد. این انیمیشن بر اساس سری تلویزیونی PAW Patrol ساخته شده است. Cal Brunker کار کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشته است. در Adventure Bay راننده کامیونی تصادف می کند و پل تعلیق شهر آویزان می شود. Cap'n Turbot به صحنه می آید و Ryder را فرا می خواند. کسی که به سگ های PAW Patrol ماموریت می دهد تا راننده نجات پیدا کند. همزمان، دشمن بزرگ PAW Patrol، فردی به نام Humdinger، به تازگی به عنوان شهردار انتخاب شده است. از آن جایی که گروه PAW Patrol از اعمال شیطانی Humdinger با خبر هستند، Liberty، یکی از اعضای گروه، باقی گروه را از این واقعه با خبر می کند. Chase در ابتدا از همراهی کردن گروه سر باز می زند، چرا که در شهری که Humdinger شهردار شده، خاطرات بدی دارد.

اما رایدر در نهایت او را متقاعد می کند که برگردد. Humdinger از سیستمی به نام ابر گیر استفاده می کند تا هوا را خالی کند و نمایش آتش بازی اش را نشان دهد. کنترل نمایش از دست می رود و تیم PAW با خبر می شوند. آن ها به سرعت خود را به محل حادثه می رسانند اما در شلوغی گرفتار می شوند. Liberty  به موقع می رسد و آن ها را به سمت سالن شهر هدایت می کند. آن ها در نهایت موفق به کنترل کردن حادثه می شوند، اما Chase موفق به نجات دادن برخی از افراد نمی شود. Humdinger که خشمگین شده است به اعضایش دستور می دهد تا از شر PAW Patrol با هر روش ممکنی خلاص شوند.

انیمیشن های سایت سانسور شده هستند و در صورت درخواست صاحب اثر یا ساماندهی از سایت حذف میشوند.




کاربر گرامی با عرض پوش بخش فیلم و سریال سایت غیر فعال شده است



لیست دانلود
]
  حجم فایل: 960 و 1650 مگابایت
   (4.3/5)
پسورد فایل :
کپی