آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود کارتون و انیمیشن » دانلود انیمیشن شکارچیان ترول ها خیزش تایتان ها 2021 دوبله فارسی 2021 Trollhunters Rise of the Titans

دانلود انیمیشن شکارچیان ترول ها خیزش تایتان ها 2021 دوبله فارسی 2021 Trollhunters Rise of the Titans

دانلود انیمیشن Trollhunters Rise of the Titans

Trollhunters Rise of the Titans انیمیشنی فانتزی محصول کشور آمریکا در سال 2021 می باشد که توسط Johane Matte, Francisco Ruiz Velasco و Andrew Schmidt کارگردانی شده است. Marc Guggenheim و and Dan and Kevin Hageman داستان این انیمیشن را نوشته اند. این فیلم در واقع قسمت آخر the Tales of Arcadia به شمار می رود. پس از گذشت یک سال از رویداد های Wizards، مدافعان Arcadia بار دیگر برای آخری بار با یک دیگر همراه می شوند تا Arcane Order نابکار را شکست دهند. Douxie Casperan و عضو سابق اوردر به نام Nari، توسط نیروهای اوردر در قطاری مورد حمله قرار می گیرند. Trollhunter Jim Lake Jr. و Claire Nunez نیز در این بین همراه آن ها هستند.

جیم در نبرد با بلروک، رهبر اوردر زخمی می شود. توبی تصادفا ترمز قطار را از جای در میاورد و باعث می شود که قطار نتواند بایستد و نقشه جادوگران را بهم می زند. زمانی که قطار دارد از مسیرش منحرف می شود. Douxie تلاش می کند با ایجاد کردن ریل جادویی، قطار را وارد مسیر کند اما موفق نمی شود. برای همین در آخرین تلاش بدنش را با ناری تعویق می کند. در نهایت اوردر Douxie را که اکنون در بدن ناری است دستیگر می کند. این انیمیشن امتیاز 6.8 از 10 را در imdb کسب کرده است.

انیمیشن های سایت سانسور شده هستند و در صورت درخواست صاحب اثر یا ساماندهی از سایت حذف میشوند.




کاربر گرامی با عرض پوش بخش فیلم و سریال سایت غیر فعال شده است



لیست دانلود
]
  حجم فایل: متفاوت بسته به کیفیت
   (4.3/5)
پسورد فایل :
کپی