آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود کارتون و انیمیشن » دانلود انیمیشن جیانگ زیا 2020 با دوبله فارسی 2020 Legend of Deification

دانلود انیمیشن جیانگ زیا 2020 با دوبله فارسی 2020 Legend of Deification

دانلود انیمیشن Legend of Deification

Legend of Deification انیمیشن سه بعدی فانتزی و ماجراجویانه کشور چین در سال 2020 است که توسط Cheng Teng  و Li Weng کارگردانی شده است. این انیمیشن کاراکتر افسانه ای محبوب جیانگ زیا را در خود جای داده است. داستان این انیمیشن تا حدی از Investiture of the Gods الهام گرفته شده است.

این انیمیشن در واقع ادامه انیمیشن Ne Zha در سال 2019 به شمار می رود.  به جیانگ ماموریت داده شده است که در جنگ لیدر قبیله روح روباه را شکست دهد. جیانگ او را اسیر می کند و به او فرمان داده می شود که در آسمان، لیدر را به قتل برساند. با این حال، جیانگ متوجه می شود که این دختر بیگناه است و اعمال شیطانی او به خاطر حضور روح روباه در او می باشد. پس از سر باز زدن از کشتن این دختر جوان، استادش او را به زمین تبعید می کند. جیانگ ده سال را در زمین همراه با دوستش لئوپارد می گذراند، کسی که در این مدت هوای او را دارد. در طی ماجراجویی اش با دختری رو به رو می شود که در ابتدا با او مبارزه می کند، اما در نهایت با او همراه می شود تا پدر آن دختر را به همراه حقیقت بیابد. در مسیرشان پادشاه پیری وجود دارد که متوهم شده است و می خواهد آن دختر را به قتل برساند. ارواح شیطانی روباه هایی که در این مدت دختر را دنبال کرده اند، او را فراری می دهد. جیانگ آن ها را دنبال می کند و رهبر قبیله روباه ها را زنده می یابد.

انیمیشن های سایت سانسور شده هستند و در صورت درخواست صاحب اثر یا ساماندهی از سایت حذف میشوند.




کاربر گرامی با عرض پوش بخش فیلم و سریال سایت غیر فعال شده است



لیست دانلود
]
  حجم فایل: متفاوت بسته به کیفیت
   (4.1/5)
پسورد فایل :
کپی