آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود کارتون و انیمیشن » دانلود انیمیشن غارنشینان 2 با دوبله فارسی 2020 2 The Croods A New Age کرودز یک عصر جدید

دانلود انیمیشن غارنشینان 2 با دوبله فارسی 2020 2 The Croods A New Age کرودز یک عصر جدید

دانلود انیمیشن The Croods A New Age

The Croods A New Age انیمیشنی جدید محصول کشور آمریکا در سال 2020 می باشد که توسط DreamWorks Animation ساخته و Universal Pictures آن را منتشر کرده است. این انیمیشن در واقع ادامه قسمت قبلی آن در سال 2013 می باشد. این فیلم توسط Joel Crawford کارگردانی شده است. یک فلش بک، مرگ والدین گای را زمانی که یک کودک بوده است نشان می دهد. در حالی که والدین او در قیر گیر می افتند و دارند غرق می شوند، به او می گویند که جایی به نام فردا را پیدا کند. او به ماجراجویی طولانی ای می رود و بلت جوان را پیدا می کند و بعدا با او همراه می شود. این ماجراجویی در نهایت به رویداد های ملاقات با ایپ و خانواده اش ختم می گردد.

کرودها، همراه با گای و حیوانات اهلیشان به نام های چانکی و دوگلس هنوز به دنبال مکانی برای زندگی می گردند و در عین حال با موجودات خطرناکی در مسیرشان مقابله می کنند. گراگ از رابطه عاطفی بین گای و ایپ مدام عصبانی می شود، چرا که می ترسد در نهایت آن ها از گروه جدا شوند. این ترس پس از این که گای به ایپ می گوید که می توانند فردا را با یک دیگر و بدون کرود بیابند شدت می گیرد. گراگ با عصبانیت از آن ها دور می شود و به زودی دیوار سنگی ای را می یابد که کل گروه را به سمت آن هدایت می کند. در آن جا به خانواده بترمن ملاقات می کنند که می گویند با والدین گای پیش از مرگشان دوست بوده اند. آن ها کرود را به عنوان مهمان هایشان می پذیرند.

انیمیشن های سایت سانسور شده هستند و در صورت درخواست صاحب اثر یا ساماندهی از سایت حذف میشوند.




کاربر گرامی با عرض پوش بخش فیلم و سریال سایت غیر فعال شده است



لیست دانلود
]
  حجم فایل: 960 و 2500 مگابایت
   (4.5/5)
پسورد فایل :
کپی