آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود کارتون و انیمیشن » دانلود انیمیشن Scoob دوبله فارسی و زیرنویس - دانلود کارتون اسکوب 2020

دانلود انیمیشن Scoob دوبله فارسی و زیرنویس - دانلود کارتون اسکوب 2020

دانلود انیمیشن Scoob!

Scoob! انیمیشنی جذاب محصول کشور آمریکا در سال 2020 می باشد که سبک های اسرار آمیز و کمدی را در هم میامزد. این فیلم در واقع بازسازی سری محبوب اکسوبی دو می باشد که در جهان مشترک Hanna-Barbera  رخ می دهد. داستان این فیلم، یکی از بزرگترین و چالش بر انگیز ترین اسرار پشت پدیده های ماوراطبیعی را دنبال می کند. Shaggy Roggers  جوان سگی سخنگو را می یابد و نام او را اسکوبی دو می گذارد. در یک شب هالوین، اسکوبی و شگی سه کارگاه جوان به نام های Fred Jones, Daphne Blake  و Velma Dinkley را ملاقات می کند و پس از آن  وارد خانه ای جن زده می شود.

در داخل خانه، آن ها با روحی مواجه می شوند که در ابتدا آن ها را می ترساند، اما سپس متوجه می شوند که این روح در واقع یک دزد به نام آقای Rigby  است. پس از این ماجراجویی، آن ها تصمیم می گیرند که با یک دیگر گروهی به نام معما تشکیل دهند تا اسرار را همراه با یک دیگر حل کنند. سال ها بعد از حل کردن اسرار مختلف، Simon Cowell تصمیم می گیرد که این گروه را استخدام کند، اما بدون حضور شگی و اسکوبی. برای همین آن ها تصمیم می گیرند که این گروه را ترک کنند. این انیمیشن جذاب توسط Tony Cervone کارگردانی شده است و در imdb امتیاز 5.7 از 10 را کسب کرده است.

انیمیشن های سایت سانسور شده هستند و در صورت درخواست صاحب اثر یا ساماندهی از سایت حذف میشوند.




کاربر گرامی با عرض پوش بخش فیلم و سریال سایت غیر فعال شده است



لیست دانلود
]
  حجم فایل: متفاوت بسته به کیفیت
   (4.4/5)
پسورد فایل :
کپی