آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » فیلم آموزشی » دانلود آموزش ویدیویی طراحی انیمیشن در موبایل و تبلت How to create Animation using Smartphone or Tablet PC

دانلود How to create Animation

How to create Animation ویدیویی با زبان انگلیسی و زیرنویس انگلیسی است که 6 درس مختلف را پوشش می دهد. این مجموعه 35 دقیقه ای نحوه طراحی انواع انیمیشن ها را در اسمارتفون یا تبلتان آموزش می دهد. برای استفاده از این ویدوی آموزشی لازم است اپلیکیشن FlipaClip را روی سیستمتان نصب کرده باشید. دو مثال برای طراحی انیمیشن به شما نشان داده می شود. در طول آموزش های برنامه یاد میگیرید که چگونه فریم به فریم انیمیشن دو بعدیتان را طراحی کنید.

نحوه کار با ابزار مختلفی که برنامه FlipaClip در اختیارتان قرار می دهد هم آموزش داده می شود. در نهایت پس از این که یاد گرفتید چطور انیمیشن خود را بسازید، نحوه خروجی گرفتن آن با فرمت mp4 آموزش داده می شود. پس به ترتیب ابتدا با ویژگی های این اپلیکیشن آشنا می شوید. در مرحله دوم انیمیشن خود را ریم به فریم طراحی می کنید. و در نهایت از آن در قالب mp4 که امکان اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی هم وجود دارد خروجی میگیرید. پس از آن طراحی انیمیشن دوم که کمی پیچیده تر است آموزش داده می شود. حتی اگر با زبان انگلیسی آشنا نباشید هم می توانید با کمک How to create Animation نحوه طراحی انیمیشن ها را تا حدی بیاموزید.

ویژگی های How to create Animation


- طراحی دو انیمیشن جذاب

- دارای زیرنویس انگلیسی

- کیفیت مناسب فیلم آموزشی

- طول کوتاه آموزش

- ساخت انیمیشن در تبلت و اسمارتفون

- آشنا شدن با ویژگی های FlipaClip

- آموزش نحوه خروجی گرفتن در قالب mp4

- پوشش 6 آموزش مختلف


مشخصات ویدیوی دانلودی :

MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Genre: eLearning | Language: English + .srt | Duration: 6 lectures (35m 25s) | Size: 110 MB

تصویری از ویدیو طراحی انیمیشن در موبایل


تصویری از ویدیو طراحی انیمیشن در موبایل


پسورد فایل :
کپی