آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود سریال زوج یا فرد با لینک مستقیم

دانلود سریال مر قانون

قسمت 16 ( آخر ) زوج یا فرد قرار گرفت

 

زوج یا فرد مجموعه طنز دیگری برای نوروز 98 می باشد که قرار است از شبکه 3 پخش شود. در این مجموعه تلویزیونی، بسیاری از چهره های نام آشنا همچون مهران غفوریان بازی می کنند. کارگردانی این مجموعه بر عهده محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده بوده است که البته لطیفی تا 30 بهمن به عنوان کارگردان این مجموعه بوده و پس از آن به عنوان مشاور ارشد پروژه همکاری کرده است. امیرعباس پیام و مهدی روشن روان نویسنده مر قانون هستند. سریال طنز زوج و فرد در 15 قسمت به نمایش در می آید و بازیگرانی همچون هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … به نقش آفرینی در این مجموعه پرداخته اند. مکان فیلم برداری سریال ابتدایی قرار بود در استادیوی "حالا خورشید" باشد، با این حال به علت به وجود آمدن شرایطی استثنایی، فیلم برداری ها در مجمتع فنی سعادت آباد رقم خورده است.


از دیگر عوامل سریال زوج و فرد می توان به حمید بخشی زاده مسئول هنروران، شهرام خلج طراح چهره ردازی، فرشید احمدی مدیر صدابرداری، علی ذوالفقاری صدابردار، فرهاد عزیزی فر طراح صحنه و لباس، رسول تقیانی دستیار طراح، مهدیه لطیفی عکاس، شاهپور دلدار مدیر تولید و ... اشاره کرد. مر قانون چهره های طنز مشهور بسیاری را در خود جای داده است و در قالب طنز و خانوادگی به نمایش در می آید.


بازیگران سریال زوج یا فرد


هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و …


تصاویری از سریال زوج یا فرد


دانلود سریال زوج و فرد  دانلود سریال زوج و فرد

پسورد فایل :
کپی