آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ساخت آسان درایو مجازی - دانلود نرم افزار Alcohol 52% 2.1.1.2201

نرم افزار Alcohol 52%

دانلود Alcohol 52% 

نرم افزار عالی ساخت درایو مجازی

 

Alcohol 52% نرم افزاری برای نمونه سازی CD و DVD است که کاربران توسط آن می توانید درایوهای مجازی CD و DVD را بسازند و آنها را بدون نیاز وجود دیسک های فیزیکی ، به صورت مجازی اجرا کنند.

دانلود Alcohol 52%

✅ نام نرم افزارAlcohol 52%❤️ تعداد دانلود43567
⭐نسخه نرم افزار2.1.1.2201🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل12 مگابایت

امکانات نرم افزار Alcohol 52%


- این نرم افزار به شما امکان تهیه نسخه پشتیبان از دیسک بازی ها ، نرم افزارها ، DVD ها به صورت یک ایمیج را می دهد که می توانید آن را از طریق درایوهای مجازی Alchohol فراخوانی و اجرا کنید.
- دیگر نرم افزارهای مشابه به شما امکان ساخت 31 درایو مجازی نمی دهند ، اما با استفاده از Alcohol 52% می توانید این تعداد درایو را ساخته و بدین ترتیب دیسک های خود را 200 برابر سریعتر از CD-ROM ها اجرا کنید.
- بدین ترتیب دیگر دیسک های اورجینال شما در خطر خط و خش ، گم شدن یا سرقت قرار نمی گیرند و شما می توانید تمامی رسانه های گران قیمت خود را تنها با استفاده از ایمیج هایی که در هارد درایو کامپیوتر خود ذخیره کرده اید ، تنها با یک کلیک اجرا کنید.
- وجود امکان ساخت 31 درایو مجازی بدین معنی است که شما می توانید به صورت همزمان به 31 درایو روی کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید.
- شما می توانید ایمیج های ساخته شده را روی سروری قرار دهید تا همکاران شما بدون نیاز به داشتن دیسک فیزیکی ، از آنها استفاده کنند. بدین ترتیب دیگر آنها نیازی به استفاده از درایو CD-ROM نخواهند داشت.

 

- این نرم افزار از موتور قدرتمند برای کپی دیسک ها استفاده می کند. همچنین شما می توانید توسط آن ، کپی های تهیه شده را روی دیسک های خالی خود رایت کنید.
- برای تمامی افراد مانند معلمان ، فروشنده ها ، مدیران IT ، دانش آموزان و حتی افرادی که در زمینه بازی های کامپیوتری کار می کنند ، کاربرد دارد.
- Alcohol 52% دارای تمامی امکانات Alcohol 120% بوده و برای استفاده در لپ تاپ بسیار مناسب است.

پسورد فایل :
کپی