آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » دی.وی.دی » دانلود VideoReDo TVSuite 6.63.7.836 | برنامه ساخت دی وی دی از برنامه های تلویزیونی

دانلود VideoReDo TVSuite برای ویندوز

VideoReDo TVSuite نرم افزاری بی نظیر برای ایجاد DVD های اختصاصی از فیلم های تلویزیونی می باشد. این نرم افزار از جدیدترین امکانات روز دنیا پشتیبانی می کند و با آن می توانید MPEG2 و H.264 / AVCHD را ویرایش کنید. فیلم خود را با سرعت بالا و با قابلیت hardware acceleration ضبط کنید. شما قادر خواهید بود که فایل خود را برای iPhone و iPod یا دیگر سیستم های قابل حمل تبدیل کنید. امکان ویرایش فیلم های با کیفیت 4k وجود دارد.

با VideoReDo TVSuite امکان چرخاندن ویدیو تحت هر زاویه دلخواهی وجود دارد. کنترل صدای فیلمتان را به شکل کامل در اختیار بگیرید و در صورت نیاز bitrate، sampling rate و gain را به شکل دلخواه تغییر دهید. این نرم افزار قادر است فایل های DVD .IFO را باز کند. بریدن پیشرفته و تغییر دادن ابعاد فیلم، دارای بودن preset های کاربردی برای افزایش دادن سرعت کارها و رابط کاربری بهبود یافته از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. شما می توانید منوی دی وی دی ها را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید و آن ها را در عرض چند ثانیه با سلیقه ای که دارید اصلاح نمایید. از قالب های آماده استفاده کنید یا قالبی که طراحی کرده اید را در اینترنت با دیگران به اشتراک بگذارید.


دانلود VideoReDo TVSuite

✅ نام نرم افزارVideoReDo TVSuite❤️ تعداد دانلود4311
⭐نسخه نرم افزار6.63.7.836🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل60 مگابایت

ویژگی های نرم افزار VideoReDo TVSuite


- امکان ویرایش فیلم های با کیفیت 4K

- امکان کار با تقریبا تمامی فرمت های ویدیویی

- ضبط سریع فیلم ها

- تغییر دادن فرمت ویدیوی انتخابی

- بریدن و تغییر دادن ابعاد فیلم

- رابط کاربری بازطراحی شده و مناسب

- دارای قالب های از پیش تعریف شده برای منوی DVD


تصاویری از محیط نرم افزار VideoReDo TVSuite :


دانلود VideoReDo TVSuite برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی