آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » مبدل » دانلود و نصب AmoyShare BeeConverter Pro 1.4 نرم افزار تبدیل فرمت ویدیو

BeeConverter Pro

BeeConverter Pro یک برنامه عالی برای تبدیل ویدیو است که قادر است چندین فایل را به طور همزمان تبدیل کند، فیلم ها را برای دستگاه های خاص تبدیل کند، با چندین فرمت صوتی و تصویری سروکار داشته باشد و مهمتر از همه اینها تبدیل را با سرعت 60 برابربهتر انجام دهد.
با کمک BeeConverter Pro می توانید ویدیو یا صدا را در هر فرمت محبوبی مانند MP4، MKV، AVI، FLV، WEBM و MP3، WMA، WAV، M4A و ویدیوهای 4K تبدیل کنید. همچنین از کوتاه کردن ویدیوها به روشی ساده پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد تمام کلیپ های ویدیویی را با سرعت در یک فیلم ادغام کنید.


دانلود AmoyShare BeeConverter Pro

✅ نام نرم افزارAmoyShare BeeConverter Pro❤️ تعداد دانلود77
⭐نسخه نرم افزار1.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل111 مگابایت

قابلیت های نرم افزار BeeConverter Pro


• تبدیل فایل ها به هر فرمتی با سرعت 60 برابر بیشتر
• تبدیل ویدیو HD/4K بدون افت کیفیت
• اصلاح کننده و ادغام ویدئو
• تبدیل ویدیو به GIF در چند ثانیه


BeeConverter Pro


قابلیت های کامل BeeConverter Pro


تبدیل فایل بین فرمت های کلیدی
از همه فرمت‌های ویدیویی و صوتی محبوب، از جمله ویدیو HD (H.265/HEVC، H.264/AVC) پشتیبانی می‌ کند. شما به راحتی می توانید ویدیو یا صدا را در هر فرمت محبوبی مانند MP4، MKV، AVI، FLV، WEBM و MP3، WMA، WAV، M4A و ویدیوهای 4K تبدیل کنید.  AVS Video Converter و  دانلود MiniTool Video Converter و دانلود Any DVD Converter ProfessionalWonderFox DVD Video Converter , دانلود نرم افزار VideoSolo DVD Creator , Copy DVD Platinum و دانلود نرم افزار CyberLink PowerProducer Ultra اشاره کرد.


سرعت تبدیل 60 برابر بیشتر
با تجهیز به فناوری شتاب گیری پیشرفته، می توانید سرعت تبدیل فوق العاده سریع را تجربه کنید. 


پیش تنظیم های خروجی پیشرفته
پیش تنظیم خروجی BeeConverter تقریباً همه فرمت ها و دستگاه ها را پوشش می دهد. با استفاده از این قابلیت می توانید کیفیت و فرمت ویدیوی مورد نظر را به راحتی انتخاب کنید. پس از یک بار تنظیم، به طور خودکار گزینه های شما را ذخیره می کند.


ایجاد ویدیو های mem در چند ثانیه
ساختن MEM با BeeConverter آسان است. نیازی به اتلاف ساعت‌ها در طراحی میم نیست زیرا می‌توانید مستقیماً ویدیو را از فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، ردیت و غیره به GIF تبدیل کنید، این فرآیند در چند ثانیه قابل اجرا است.


برش و ادغام ویدیو به سرعت
به‌جای دانلود یک ویرایشگر ویدیویی سنگین، ادغام ویدیو و ویدیوهای داخلی BeeConverter می‌تواند به شما کمک کند تا ویدیوها را به روشی ساده ترمیم کنید و به شما امکان می‌دهد تا همه کلیپ‌های ویدیویی را به سرعت، بدون توجه به بزرگی، ادغام کنید. 


پشتیبانی از کدگذاری ویدیویی HEVC/H.265
کدگذاری ویدیویی با راندمان بالا (HEVC/H.265) ویدیو را با کارایی بیشتری نسبت به AVC/H.264 فشرده می کند و می تواند ویدیوهای 1080P/4K را با همان کیفیت و داده کمتر منتقل کند. هنگامی که می خواهید ویدیو را به MP4 با کیفیت 4K تبدیل کنید، BeeConverter به طور پیش فرض HEVC را برای شما انتخاب می کند.


آموزش نصب و فعال سازی AmoyShare BeeConverter 


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید

2- محتویات پوشه Crack همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

3 - تمام !


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

پسورد فایل :
کپی