آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » مبدل » دانلود نرم افزار مبدل ویدیو iFun Video Converter 1.0.1.2606

دانلود iFun Video Converter

نرم افزار تبدیل ویدیو iFun Video Converter

 

نرم افزار iFun Video Converter ابزار همه کاره ای است که به شما کمک می کند که کلیپ هایتان را به هر فرمت دلخواهی تبدیل کنید. با استفاده از ویژگی های متعدد این نرم افزار شما این امکان را دارید که فرمت هایی بسازید که  مناسب سایت های اشتراک و دانلود ویدیو است. ویژگی های بصری این نرم افزار باعث می شود که هر کاربر آماتوری بتواند به سرعت با محیط نرم افزار خو گرفته و با آن آشنا شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیو های VR 3D بسازید و هم چنین این قابلیت در این نرم افزار گنجانده شده است که به طور همزمان فرمت چند ویدیو را تغییر دهید. این نرم افزار بر روی Windows XP / Vista / Vista 64-bit / 7 / 7 64-bit / 8 / 10 قابل اجراست.

 

ویژگی های نرم افزار iFun Video Converter Portable :

 

-  با استفاده از این نرم افزار می توانید فرمت هایی از 3D بسازید که با انواع سیستم های واقعیت مجازی سازگار است.
- ویژگی قابل تنظیمی در این نرم افزار وجود دارد که به شما کمک می کند مطمئن شوید فرمتی که ساخته اید در سیستم دلبخواهتان قابل اجراست یا خیر
- این که از انواع مدیا های موجود بر روی CD و DVD امان یک پشتیبان بگیریم همیشه ایده خوبی است، زیرا این امکان وجوددارد که دیسک هایمان آسیب ببیند. این نرم افزار به شما کمک می کند که مدیا های موجود در دیسک های خود را استخراج کرده و به هر فرمتی که میخواهید تبدیل کند.
- این نرم افزار با ویدیو هایی که از سرویس هایی مانند YouTube, Vimeo, Ustream and Metacafe گرفته شده اند نیز سازگار است و هم چنین بر خلاف خیلی از نرم افزار های مشابه فیلم های 4K را پشتیبانی می کند.
- بهرحال کار با این نرم افزار انقدر ساده است که هرکاربری به خوبی می تواند نیازش را فراهم سازد. اما سادگی باعث نمی شود که این نرم افزار برای حرفه ای ها مناسب نباشد.

 

پسورد فایل :
کپی