آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر فیلم » نرم افزار ویرایش آسان فایل های ویدیویی - دانلود Renee Video Editor Pro 2022.09.14.56

دانلود Renee Video Editor برای ویندوز

Renee Video Editor Pro با این برنامه می توانید فایل های ویدیویی و صوتی را به فرمت های مختلف تبدیل کنید. علاوه بر این امکان فیلم برداری از صفحه نمایش کامپیوتر نیز وجود دارد. شما قادر به چرخاندن ویدیو به شکل دلخواه خواهید بود. بخش های نامطلوب فایل ویدویی خود را cut کنید. شما با یک کلیک قادر به تغییر دادن موسیقی پس زمینه فایل های ویدیویی خواهید بود. اضافه کردن زیرنویس و ایجاد opening دلخواه برای فیلم ها به سادگی با این برنامه انجام می شود. فیلم ها با فرمت های مختلف را به یک دیگر بچسبانید و در قالب یک فیلم از آن ها خروجی بگیرید. از فیلتر ها و افکت های مختلفی پشتیبانی می شود.

می توانید حجم صدا را به شکل دلخواه تغییر دهید. امکان اضافه سازی واترمارک با استایل های مختلف، از جمله عکس، متن یا ویدیو نیز وجود دارد. Renee Video Editor Pro نه تنها قادر به ضبط فیلم ها می باشد، بلکه امکان ویرایش آن ها را نیز به وجود می آورد. گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد که با آن ها می توانید انواع نیاز های خود را پوشش دهید. برای حفظ حقوق کپی رایت خود، کافیست واترمارک اختصاصیتان را به ویدیو اضافه کنید تا کسی نتواند از آن سوء استفاده کند.


دانلود Renee Video Editor Pro

✅ نام نرم افزار Renee Video Editor Pro ❤️ تعداد دانلود 4509
⭐نسخه نرم افزار 2022.09.14.56 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا | 64 بیتی 🔆 حجم فایل 115 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Renee Video Editor Pro


- اضافه کردن واترمارک های شخصی

- امکان ترکیب کردن فایل های ویدیویی با یک دیگر

- ضبط آسان فیلم

- وجود افکت ها و فیلتر های مختلف

- اضافه کردن opening و ending برای ویدیوها

- تغییر دادن موسیقی پس زمینه با یک  کلیک

- امکان خروجی گرفتن فایل ها با فرمت های مختلف


تصاویری از محیط نرم افزار Renee Video Editor Pro :


دانلود Renee Video Editor برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی