آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر فیلم » دانلود Apowersoft Video Editor 1.6.3.4 نرم افزار جلوه های ویژه برای ویدیوها

دانلود Apowersoft Video Editor برای ویندوز

Apowersoft Video Editor طراحی ویدیوهای حرفه ای یا سرگرم کننده خانگی را مثل آب خوردن می کند. از این اپلیکیشن می توانید به منظور آموزش؛ اشتراک گذاری ویدیوها یا صرفا لذت و علاقه استفاده کنید. این اپلیکیشن قادر به trim کردن فایل های ویدیویی، برش فیلم و تقسیم آن ها، ترکیب کردن، چرخاندن، و ... است. چیزی که درون این برنامه مشاهده کنید، چیزی است که از آن خروجی خواهید گرفت و خواهید ساخت. می توانید فایل های ویدویی خود را از کامپیوتر، دیسک یا دوربین ها وارد برنامه کنید. از وب کم ها نیز پشتیبانی می شود. استایل دلخواه خود را برای ویدیو ها اضافه کنید؛ افکت های متنی ایجاد کنید؛ و پس زمینه متنی دلخواه خود را مشخص کنید.

Apowersoft Video Editor از فونت هایی با استایل حرفه ای استفاده نمایید.  caption ها را بچرخانید، و ویدیوهای خلاقانه بسازید. با این ابزار امکان طراحی ویدیوها برای موضوعات و شرایط مختلف را خواهید داشت. می توانید محتوای آموزشی، اجتماعی و بساری دیگر را به راحتی طراحی کنید. با جلوه های ویژه بصری متنوع این برنامه قادر به جذب کردن مخاطبان خود خواهید بود. پس از این که کار ویرایش فیلم را به پایان رساندید؛ می توانید ویدیوی خود را با دیگران در فرمت های مختلف به اشتراک بگذارید و هوادار جدید بیابید. البته اگر به دنبال ابزاری حرفه ای تر برای زیرنویس گذاری هستید؛ اگر دنبال برنامه های حرفه ای تر برای ادیت فیلم دارید پیشنهاد ما به شما دانلود افتر افکت یا دانلود proDAD VitaScene می باشد.

ویژگی های نرم افزار Apowersoft Video Editor


- رابط کاربری مدرن و متریال

- اضافه کردن انواع جلوه های ویژه بصری

- بریدن و اصلاح فایل های ویدیویی

- تقسیم کردن فیلم به قطعات کوچکتر

- مناسب برای موضوعات مختلف

- ترکیب کردن کلیپ های ویدویی با یک دیگر

- خروجی گرفتن فایل ها با فرمت های متنوع

- تنظیم کردن سرعت فیلم

پسورد فایل :
کپی