آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » قفل کردن ویندوز توسط فلش و usb برای ویندوز Rohos Logon Key 3.5

دانلود Rohos Logon Key 3.3 DC 28.07.2016 Multilingual

قفل کردن ویندوز توسط یو اس بی آخرین ورژن Rohos Logon Key

 

نرم افزار کلید ورودی به شما پیشنهاد راه جدید و راحتی به جای استفاده از پسورد های معمولی که برای دسترسی به رایانه به کار میروند را می دهد. دسترسی به طور خودکار انجام می پذیرد اما سیستم ویندوزی شما توسط رمز عبوری بسیار قوی حفاظت می شود. با این نرم افزار از پسورد های بسیار بزرگ و قوی از سیستمتان حفاظت کنید، بدون اینکه نیازی به یاد آوری آن ها داشته باشید! وارد شدن توسط یک کلید USB اتوماتیک و بسیار سریع است. هربار که وارد سیستمتان وارد می شوید دیگر نیازی به دادن رمز عبوری نیست، با اینحال سیستم شما به خوبی محافظت می شود. ورودی امنی که این نرم افزار به وجود می آورد بدین شکل است که علاوه بر وجود کلید عبوری USB ، پین کدی نیز وجود دارد. با یک کلید USB به لپتاپ، کامپیوتر، office و ... وارد شوید و محدودیت دسترسی سیستمی خود را با یک USB key حفاظت کنید.حتی در حالت safe mode ویندوز شما امنیت خود را حفظ خواهد کرد.

 

ویژگی های نرم افزار کلید ورودی :

 

- هیچ ریسکی در استفاده از این نرم افزار وجود ندارد، زیرا در صورتی که شما پین کد را فراموش کرده و یا درایو USB خود را گم کرده باشید، باز هم امکان ورود به سیستم را توسط حالت اورژانسی دارید.

- وجود پین کد برای جلوگیری از استفاده غیر مجاز از USB، و هم چنین امکان تلاش محدود برای آن.

- هیچ شانسی برای  افراد بدی که تصمیم به دور زدن کلید ورودی شما در حالت Safe mode دارند وجود ندارد.

- این نرم افزار بسیار کاربر پسند بوده و در فروشگاه های اینترنتی افراد بسیاری از آن استفاده می کنند.

- شما می توانید رمز عبوری خود را در هر فلش درایوی ذخیره کنید ولی اطلاعات به شکل AES-256 رمزگذاری می شوند و به حالت فرم باز نخواهند بود.

- حجم بسیار اندک، تنها 7 مگابایت!

پسورد فایل :
کپی