آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » آنتی ویروس » دانلود Watchdog Anti-Malware Premium 4.3.4 نرم افزار ضد ویروس و محافظت از سیستم در برابر جاسوس افزار

دانلود Watchdog Anti-Malware

Watchdog Anti-Malware نرم افزار ضد بد افزار چند موتوره و بات قدرت شناسیایی بالا برای بهبود امنیت سیستم شما می باشد.  شناسایی و حذف پیشرفته بدافزار، حذف پلاگین های مضر مرورگر، شناسایی و حذف موثر روت کیت و بوت کیت، محافظت در زمان واقعی، ماژول های محافظت از باج افزار از قابلیت های این نرم افزار می باشد. هنگامی که نرم افزار فایل مشکوکی را پیدا می کند، آن را به پلتفرم اسکن ابری منتقل می کند، جایی که بسیاری از موتورهای ضد ویروس مختلف بررسی فایل را بررسی می کنند و در صورت ویروسی بودن به سرعت آن را حذف میکند.

Watchdog Anti-Malware از پلتفرم کلاود اسکنینگ استفاده می کند، مجموعه ای بسیار بهینه از سرورها که چندین موتور ضد ویروس را با آخرین به روز رسانی ها اجرا می کنند. این قدرت اسکن چند موتوره علاوه بر دقت بالا ، به دلیل ابری بودن هیچ گونه اثری در سرعت سیستم شما یا تداخل با سایر نرم افزارها ندارد.

نصب ده ها برنامه ضد ویروس مختلف بر روی رایانه شما به سادگی عملی نیست زیرا آنها با یکدیگر در تضاد هستند و سرعت سیستم شما را کاهش می دهند، Watchdog Anti-Malware راهی برای ارائه چندین اسکنر ضد ویروس به صورت همزمان و بدون تداخل می باشد. Watchdog Anti-Malware برای خنثی کردن ویروس ها، تروجان ها، روت کیت ها، کرم ها، جاسوس افزارها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم طراحی شده است. . دانلود نود 32 و دانلود کسپرسکی و دانلود بیت دیفندر از دیگر انتی ویروس های معتبر می باشند.


دانلود Watchdog Anti-Malware

✅ نام نرم افزارWatchdog Anti-Malware❤️ تعداد دانلود866
⭐نسخه نرم افزار4.3.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل14 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Watchdog Anti-Malware


- مجموعه ای از چندین آنتی ویروس و قدرت بسیار بالا

- اسکن ابری و حجم بسیار کم

- سرعت بالا در اسکن

- قابلیت رئال تایم و حذف بلادرنگ ویروس

- قابلیت حذف ویروس ها، تروجان ها، روت کیت ها، کرم ها، جاسوس افزارها و ابزارهای تبلیغاتی


آموزش نصب و فعال سازی Watchdog Anti-Malware


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید.

2- وارد پوشه Reg همراه فایل دانلودی شوید و اجرا کرده تایید کنید.

3 - تمام !


پسورد فایل :
کپی