آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » ضد هک و جاسوسی » دانلود WinZip Malware Protector 2.1.1200.27011 برنامه ضد بد افزار و آنتی مالوار قدرتمند

دانلود WinZip Malware Protector برای ویندوز

WinZip Malware Protector  قادر به اسکن با دقت بالا و یافتن کوچکترین نقاط ضعف سیستم شماست. پس از اتمام عملیات اسکن، این برنامه وارد عمل می شود و تهدیدات موجود در سیستم شما را به سرعت نابود می کند. WinZip Malware Protector جلوی کرم ها، تروجان ها، اسپایور ها و ... را می گیرد. برای این که سیستم خود را ایمن نگه دارید هیشه این نرم افزار را بروز کنید. این اپلیکیشن هر گوشه از سیستم شما را برای تهدیدات بالقوه جست و جو می کند و به شکل کامل آن ها را خنثی می کند. این نرم افزار دائم بروز می شود و همیشه بهترین عملکرد دفاعی را می توانید از آن انتظار داشته باشید. با گزینه هایی که WinZip Malware Protector در اختیارتان قرار می دهد؛ همیشه کنترلی کامل بر روی آن خواهید داشت. می توانید برای برنامه زمان عیین کنید که چه موقع و چگونه به اسکن سیستم شما بپردازد.
WinZip Malware Protector توسط افراد حرفه ای در این زمینه توصیه می شود. این برنامه با حجم بسیار کمی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای مصارف خانگی است. بدون این که سیستم شما کند شود می توانید تمام کامپیوتر خود را با دقت بالا اسکن کنید و مشکلات آن را بیابید. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده ای است. دانلود MalwareFox Premium و دانلود Malwarebytes از سایر برنامه های مشابه این پست می باشند.

دانلود WinZip Malware Protector

✅ نام نرم افزارWinZip Malware Protector❤️ تعداد دانلود3199
⭐نسخه نرم افزار2.1.1200.27011🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل9 مگابایت

ویزگی های نرم افزار WinZip Malware Protector


- تحت کنترل گرفتن ویژگی های مختلف برنامه

- همیشه بروز بودن مطابق استانداردهای امنیتی

- تعیین کردن تقویم زمانی برای اسکن سیستم

- یافتن تمامی تهدیدات بالقوه سیستم

- پاک کردن مالور ها و کرم ها

- یافتن تروجان ها و  اسپایورها

- بسیار کم حجم و فشرده شده

تصاویری از محیط نرم افزار WinZip Malware Protector :


دانلود WinZip Malware Protector برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی