آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » ضد هک و جاسوسی » دانلود O&O BrowserPrivacy 16.14.91 حذف دائمی اطلاعات مرورگرها و مقابله با هک مرورگر

دانلود O&O BrowserPrivacy برای ویندوز

O&O BrowserPrivacy

 تاریخچه و داده های ذخیره شده در مرورگرتان می توانند اطلاعات زیادی در مورد شما، و فعالیتی که در اینترنت داشته اید بدهند. برای مثال، کوکی ها کار شناسایی شما را برای وب سایت ها آسان می سازند. شما می توانید سطح امنیتی دلخواه خود را برای برنامه تعیین کنید تا با توجه به آن، برخی از داده ها نگه داری شوند و برخی دیگر نابود گردند. شما کنترلی کامل بر روی اطلاعات مرورگرهای خود خواهید داشت. این نرم افزار قادر به حذف دائمی اینگونه داده ها از سیستم شماست. البته چنین ویژگی ای تنها برای مرورگرهایی وجود دارد که تسط این برنامه پشتیبانی می شوند. O&O BrowserPrivacy مرورگر های موجود در یستم شما را شناسایی می کند.
شما می توانید داده های دلخواه این مرورگر ها را انتخاب کنید، تا باقی کارها را برنامه برای شما انجام دهد. تاریخچه مرورها، فایل های دانلود شده، کوکی ها، داده های وب سایت ها، کش، بوک مارک ها، پسوردها، و فرم داده ها از جمله اطلاعاتی هستند که توسط این برنامه پشتیبانی می شوند. در نسخه جدید O&O BrowserPrivacy، توضیحات ویژگی ها بهبود داده شده است و راحت تر می توانید با امکانات برنامه آشنا شوید. سرعت برنامه بسیار بالا بوده و بسته به منابع سیستمیتان عملیات با سرعت بالایی انجام می شوند.

دانلود O&O BrowserPrivacy

✅ نام نرم افزارO&O BrowserPrivacy❤️ تعداد دانلود1843
⭐نسخه نرم افزار16.14.91🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل20 مگابایت

ویژگی های نرم افزار O&O BrowserPrivacy


- حذف تاریخچه و دیگر اطلاعات مرورگر

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- سرعت بالا در عملیات حذف

- پشتیبانی از مرورگر های معروف

- انتخاب سطح امنیتی دلخواه

- حفاظت از حریم شخصی در مقابل هکر ها و وبسایت ها

- تعیین بخش هایی که برنامه باید حذف کند

- حذف دائمی و پر سرعت اطلاعات

تصاویری از محیط نرم افزار O&O BrowserPrivacy :


دانلود O&O BrowserPrivacy برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی