آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » ضد هک و جاسوسی » دانلود ShutUp10 v1.9.1436.400 جلوگیری از جمع آوری اطلاعات و جاسوسی در ویندوز 11 و 10

دانلود ShutUp10 برای ویندوز

ShutUp10 مایکروسافت ویندوز 10 را به گونه ای توسعه داده است که با توجه به عملکرد کاربر؛ محیط ویندوز برای او شخصی سازی شود. در عین حال دانلود ویندوز 10 نمی خواهد که با پرسش های پی در پی امنیتی، کاربران را ناراضی کند. با این حال جمع آوری اطلاعات از اپلیکیشن های مختلف، پیدا کردن مکان زندگی، جمع آوری اطلاعات کیبورد، اطلاعات wlan، مشاهده تقویم و جمع آوری بسیاری دیگر از اینگونه اطلاعات معمولا بیش از حد ضروری انجام می شود و بسیاری از کاربران از این وضعیت ناراضی هستند. به لطف ShutUp10، می توانید جلوی جمع آوری خودکار اطلاعات ویندوز ده را بگیرید. این اپلیکیشن تنظیم کردن ویژگی های حریم شخصی را به شکل قابل توجهی برای شما آسان می سازد.

این نرم افزار نیازی به نصب ندارد. کافیست آن را در مکان دلخواه بیاندازید و باز کنید. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن تنها با ویندوز 10 سازگار است و نیاز به Microsoft .NET دارد. علاوه بر این آن را باید با دسترسی ادمین باز کنید در غیر این صورت ابزار برنامه برایتان کار نخواهد کرد. زمانی که اپلیکیشن باز می شود، رابط کاربری بصری ساده ای را مشاهده خواهید کرد که در آن تقریبا 50 آیتم مختلف وجود دارد. هر کدام از این آیتم ها را بنا به نیاز خود می توانید قطع یا وصل کنید. دسته بندی های مختلفی وجود دارد.


دانلود O&O ShutUp10++

✅ نام نرم افزار O&O ShutUp10++ ❤️ تعداد دانلود 672
⭐نسخه نرم افزار 1.9.1436.400 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 10 به بالا 🔆 حجم فایل 850 کیلوبایت

ویژگی های نرم افزار ShutUp10


- حالت های مختلف برای تنظیم حریم شخصی

- دارای بیش از 50 آیتم برای شخصی سازی

- ارائه اطلاعات در مورد هر گزینه

- اختصاصی برای ویندوز ده

- رابط کاربری بصری و ساده

- بسیار کم حجم و سبک

- عدم نیاز به نصب در سیستم

- امکان خاموش کردن تمام گزینه های ویندوز

تصاویری از محیط نرم افزار ShutUp10 :


دانلود ShutUp10 برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی