آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » تبدیل عکس به تابلو های نقاشی Alien Skin Snap Art 4.1.3.258

تبدیل عکس به تابلو های نقاشی با نرم افزار Alien Skin Snap Art 3.0.0.746

نرم افزار Alien Skin Snap Art می تواند عکس های شما را به آثار هنری زیبا و به صورت نقاشی هایی که با دست کشیده شده اند تبدیل کند. در نسخه جدید ، واقع گرایی تصاویر نقاشی ایجاد شده بیشتر بوده و عناصر موجود در تصویر طبیعی تر و قابل تشخیص تر به نظر خواهند رسید.

امکانات نرم افزار Snap Art


- پشتیبانی از Lightroom : نرم افزار Snap Art  با نرم افزار Lightroom کاملا یکپارچه بوده و از پردازش دسته ای نیز پشتیبانی می کند و برای اینکار نیازی به فتوشاپ نخواهید داشت.
- افزایش واقع گرایی تصویر ایجاد شده : Snap Art  از قلموهای جدید برای حفظ شفافیت لبه ها و بازسازی تکسچر طبیعی طرح استفاده می کند. بدین ترتیب عناصر موجود در عکس شما طبیعی تر و قابل تشخیص تر به نظر خواهند رسید.
- ماسک جزئیات : به جای ناحیه های فوکوس بیضی شکل، Snap Art  دارای امکانی به نام ماسک جزئیات است. این قابلیت به شما امکان نشان گذاری سریع مکانی که می خواهید جزئیات بیشتری در آنجا مشخص باشد را می دهد.
- تعداد زیادی استایل : Snap Art می تواند انواع سبک های نقاشی مانند نقاشی رنگ روغن، آبرنگ، سیاه قلم و یا ذغال را برای شما خلق کند. بدین ترتیب شما می توانید استایل های مختلفی مانند شیوه رنگ زنی، شیوه نقاشى با نقطه رنگ و تکنیک های مدرن نقاشی مانند کمیک و بسیاری استایل های دیگر را انتخاب کنید.

- پیش تنظیمات متعدد و توسعه یافته مداد رنگی مومی.
- شما هم اکنون می توانید تمامی انواع استایل ها را در یک مکان بدون تغییر فیلترها مشاهده کنید.
- اجرا در فتوشاپ به عنوان یک Smart Object برای کار ساده تر با افکتی که ایجاد می شود.
ابزار آپلود تصاویر خلق شده روی سایت Flickr برای مشاهده افراد دیگر.


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Microsoft Windows: Windows 7 64-bit or newer
An Intel Core 2 processor or compatible
A monitor with 1280×768 resolution or greater

پسورد فایل :
کپی