آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود Prey 1.12.3 ردیابی لپ تاپ ، گوشی و تبلت سرقت شده

Prey

Prey به شما امکان پیگیری و کنترل لپ تاپ ، گوشی و تبلت سرقت شده را به راحتی می دهد. توسط این ابزار متن باز و سریع شما می توانید محل تقریبی دستگاه گم شده و کنترل آن را بدست اورید همچنین می توانید روی دستگاه ربوده شده خود رمز عبور از را دور قرار دهید تا دیگر کسی امکان دسترسی به ان را نداشته باشد. حتی این نرم افزار قادر است تا از طریق دوربین عکسی از سارق تهیه کرده و برای شما ارسال کند. بعد از سرقت دستگاه منتظر سیگنال هایی از اینترنت باشید و می توانید محل اختفای سارق را از طریق SMS و یا آنلاین پیدا کنید. دانلود Wheres My Droid PRO و  Android Device Manager از ابزارهای دیگر یافتن گوشی های سرق شده می باشد.

دانلود Prey

✅ نام نرم افزارPrey❤️ تعداد دانلود98855
⭐نسخه نرم افزار1.12.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل48 مگابایت

Prey چگونه کار می کند


اساساً شما یک نرم افزار را در رایانه یا تلفن خود نصب می کنید که بی صدا منتظر سیگنال راه دور است تا بیدار شود و جادوی خود را انجام دهد. این سیگنال یا از طریق اینترنت یا از طریق یک پیام کوتاه ارسال می‌شود و به شما امکان می‌دهد اطلاعاتی در مورد موقعیت مکانی، سخت‌افزار و وضعیت شبکه دستگاه جمع‌آوری کنید و به صورت اختیاری اقدامات خاصی را روی آن انجام دهید.

به لطف سیستم گزارش قدرتمند Prey، می توانید به سرعت دریابید که کجاست ، چه کسی از آن استفاده می کند و چه کاری روی آن انجام می دهد.

با علامت‌گذاری دستگاه شما به‌عنوان مفقود شده، Prey همه شواهدی را که درخواست می‌کنید جمع‌آوری می‌کند و بسته به روش گزارش‌دهی که انتخاب می‌کنید، آن‌ها را به حساب کنترل پنل یا مستقیماً به ایمیل شما ارسال می‌کند.علاوه بر جمع‌آوری اطلاعات، می‌توانید از راه دور اقداماتی مانند به صدا درآوردن زنگ هشدار ، نشان دادن پیامی که روی صفحه نمایش داده می‌شود، ارسال کنید.
همچنین می توانید رمزهای عبور ذخیره شده خود را برای امنیت پاک کنید یا حتی برای جلوگیری از دسترسی، لپ تاپ خود را قفل کنید. دانلود ISS Detector و دانلود Blare از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

PreyPrey


ویژگی های Prey


• 100٪ از موقعیت جغرافیایی آگاه است. Prey از GPS دستگاه یا نزدیک‌ترین نقاط اتصال WiFi برای مثلث‌سازی و رفع مشکل مکان استفاده می‌کند. به طرز جذابی دقیق است.
• اتصال خودکار وای فای. اگر فعال باشد، وقتی اتصال اینترنتی پیدا نشد، Prey سعی می‌کند به نزدیک‌ترین نقطه اتصال WiFi باز متصل شود.
• کاملا مخفی ! Prey وابستگی های بسیار کمی دارد وتا زمانی که فعال نشود ردپایی از آن در حافظه باقی نمی گذارد.
• دشمنت را بشناس. با وب‌کم لپ‌تاپ خود از دزد عکس بگیرید تا بدانید چه شکلی است و کجا پنهان شده است.
• مراقب حرکات آنها باشید. یک اسکرین شات از جلسه فعال بگیرید - اگر خوش شانس باشید ممکن است فردی را که وارد ایمیل یا حساب فیس بوک خود شده است دستگیر کنید!
• داده های خود را ایمن نگه دارید ، داده های Outlook یا Thunderbird خود را مخفی کنید و به صورت اختیاری رمزهای عبور ذخیره شده خود را حذف کنید، بنابراین هیچ کس قادر به دسترسی به اطلاعات شما نیست.
• عدم دسترسی غیرمجاز. کامپیوتر خود را کاملاً قفل کنید و غیرقابل استفاده شود مگر اینکه رمز عبور خاصی وارد کنید.
• سخت افزار خود را اسکن کنید. لیست کاملی از اطلاعات CPU، مادربرد، RAM و BIOS رایانه شخصی خود را دریافت کنید. وقتی با حالت فعال استفاده می شود عالی عمل می کند.
• به روز رسانی کامل خودکار. Prey می تواند نسخه فعلی خود را بررسی کند و به طور خودکار خود را به روز کند، بنابراین نیازی به نصب مجدد دستی هر بار ندارید.

پسورد فایل :
کپی