آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.0 Blare—Find Lost Phone w/ Voice نرم افزار پیدا کردن و ردیابی محل گوشی اندروید

دانلود Blare برای اندروید

Blare نرم افزاری جالب برای پیدا کردن مکان تلفن می باشد. این نرم افزار صدای شما را می شناسد و با سر و صدا کردن، محل خود را برای شما مشخص می کند. این نرم افزار مدام به کلیدواژه ای که برای آن تعیین کرده اید گوش می کند و آن را ذخیره می کند. زمانی که گوشیتان را با کلیدواژه مورد نظر صدا بزنید، حتی اگر سیستم قفل شده باشد، با بیشترین صدای ممکن سر و صدا می کند، می لرزد، و فلش می زند تا محل آن را به سرعت بیابید. دیگر برای پیدا کردن گوشی خود نیاز نیست وقتتان را تلف کنید، کافیست آن را صدا بزنید! این افزار زمانی به کارتان می آید که گوشیتان گم شده و می خواهید آن را پیدا کنید، یا می خواهید سیگنال کمک SOS در شرایط اضطراری ایجاد کنید، یا در شرایط اورژانسی، بدون این که لازم باشد سمت گوشیتان بروید، توجه دیگران را به خود جلب کنید.

این برنامه در پس زمینه شما فعالیت می کند و در عین حال حجم اندکی از مموریتان را مصرف می کند و مصرف قابل توجهی از باتری ندارد. در ورژن جدید این برنامه، از حالا می توانید به جای استفاده صدای پیش فرض Blare صدایی که خودتان می خواهید را برای برنامه تنظیم کنید. Blare بیش از ده هزار کاربر دارد، و بر روی تبلت ها نیز قابل اجراست. این برنامه را می توانید روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.دانلود Google Find My Device و دانلود Lost Android از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.

ویژگی های نرم افزار Blare


- بیش از ده هزار کاربر

- تعیین کردن کلیدواژه دلخواه برای صدا زدن تلفن

- مناسب برای ایجاد سیگنال درخواست کمک

- لرزش شدید، و ایجاد نور

- ایجاد صدای بسیار بلند برای پیدا کردن محل گوشی

- امکان شخصی سازی کردن سیگنال برنامه

- دارای بیش از ده هزار کاربر

- رابط کاربری کلاسیک و ساده

تصاویری از محیط نرم افزار Blare:


دانلود Blare برای اندروید  دانلود Blare برای اندروید  دانلود Blare برای اندروید


پسورد فایل :
کپی