آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود سریال از یادها رفته » قسمت 9 اضافه شد

دانلود از یادها رفته

از یادها رفته سریالی تاریخی می باشد که قرار است در ماه رمضان 98 از شبکه 5 صدا و سیما نشان داده شود. از یادها رفته 50 قسمتی بوده و تعداد زیادی از بازیگران محبوب را در خود جای داده است. از یادها رفته مجموعه ای به کارگردانی بهرام بهرامیان، تهیه کنندگی اکبر تحویلیان، نویسندگی حامد افضلی و رویا خسرو نجد می باشد که انتظار های زیادی از آن می رود.


سریال از یادها رفته


بازیگرانی همچون امین ایمانی، مهرداد ضیایی، مهدی سلوکی، مائده طهماسبی، رضا یزدانی، بیتا فرهی، سعید راد، کامران تفتی، حبیب دهقان نسب، سیما تیر انداز، هلیا امامی، علیرام نورایی، اوبلفض عرب، فرزانه طهماسبی، فاطمه جمشیدی، روزبه معینی، علی اوجی، سیامک اطلیسی، ارسلان قاسمی، و بسیاری دیگر در این مجموعه نقش آفرینی می کنند. داستان سریال به سال 1319 بر می گیرد، جایی که دختری جوان که با وضعیت کشور و آداب و رسوم های رایج آشنا نیست دچار بحران ها و تناقضاتی می شود که در ابتدا او را اذیت می کند، اما به تدریج با درک رفتارها به آرامش می رسد. سعید آهنج دستیار اول کارگردان، آیدین ظریف طراح صحنه و لباس، مهین نویدی چهره پرداز، ایرج عاشوری تصویربردار، محمود سماک باشی صدابردار، دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیات مدیر تولید از یادها رفته هستند.


بازیگران سریال از یادها رفته

امین ایمانی، مهرداد ضیایی، مهدی سلوکی، مائده طهماسبی، رضا یزدانی، بیتا فرهی، سعید راد، کامران تفتی، حبیب دهقان نسب، سیما تیر انداز، هلیا امامی، علیرام نورایی، اوبلفض عرب، فرزانه طهماسبی، فاطمه جمشیدی، روزبه معینی، علی اوجی، سیامک اطلیسی، ارسلان قاسمی


تصاویری از از یادها رفته:


دانلود از یادها رفته  دانلود از یادها رفته


لیست دانلود
 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: میانگین 260 مگابایت
   (4.0/5)
پسورد فایل :
کپی