حسابداری موج
آروان
فالور
دانلود رایگان » ریپورتاژ آگهی » معرفی برترین سایت خرید گیفت کارت و خرید یوسی پابجی
خرید pubg

در این مطلب می خواهیم اشاره ای داشته باشیم به معرفی یکی از بهترین سایت های خرید گیفت کارت در ایران 

بدون شک اگر از طرفداران بازی محبوب PUBG MOBILE باشید ، میدانید که این روزها خرید یوسی یا همان پول بازی پابجی که با آن می توانید آیتم ، لباس ، اسلحه و ... بخرید بسیار در بین کاربران باب شده است .

از این رو شماهم اگر مانند بسیاری از این افراد نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل دارید بایستی موارد زیر را برای خرید در نظر بگیرید.

  1. سرعت شارژ بازی پابجی موبایل می باشد
  1. پشتیبانی آنلاین و پاسخگویی
  2. سایت دارای نماد اعتماد و ثبت شده در ستاد ساماندهی باشد
  3. برای شارژ تنها به آیدی شما نیاز است


موارد بالا از مهمترین دلایلی می باشد که باعث می گردد ما تیم گیفت کارت را با دامنه اینترنتی www.Giftcard.im   به شما معرفی کنیم.

پس اگر تصمیم گرفتید که در روزهای آینده سایتی را برای خرید یوسی پابجی موبایل انتخاب نمایید پیشنهاد ما این فروشگاه می باشد ، اکنون می توانید به جهت خرید پول پابجی بر روی گزینه زیر کلیک نمایید.

خرید یوسی پابجی موبایل

 

برترین سایت خرید گیفت کارت در ایران ؟

این روزها کسانی که دارای گوشی های اندروید ، اپل ، و کنسول های بازی پلی استیشن هستند از برترین طرفداران خرید گیفت کارت هستند .

از مهمترین مزایای خرید گیفت کارت این است که خود شما می توانید محصول خود را در استور پلی استیشن یا گوگل پلی و اپ استور تهیه نمایید و از این رو با خیال راحت می دانید شما یک محصول هکی و کرک شده را خریداری نکرده اید .

همچنین این روزها بسیاری از اپلیکیشن های ادیت فیلم و عکس یا ساخت کلیپ های فان یا همان دابسمش تنها به وسیله اپلیکیشن های معروف و حرفه ای قابل ساخت می باشد که به صورت میانگین ماهیانه بین 5 تا 10 دلار هزینه در بر دارد .

الا ایحال اگر از کسانی هستید که تصمیم گرفتید با خرید گیفت کارت حساب خود را شارژ نمایید ما به شما پیشنهاد میکنیم به ادرس اینترنتی www.GIFTCARD.IM مراجعه نمایید.

در این فروشگاه که به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند ، شما میتوانید با کارشناسان این بخش تماس گرفته و سوال خود را مطرح کنید تا بهترین راهنمایی را نیز دریافت کنید.

از برترین ویژگی هایی که می توان از این فروشگاه نام برد ، پشتیبانی آنلاین و همچنین آموزش های کامل در جهت استفاده گیفت کارت می باشد که در این فروشگاه موجود است.

جهت خرید گیفت کارت کافیست بر روی عنوان زیر کلیک نمایید.

خرید گیفت کارت

 

خرید گیفت کارت پلی استیشن 

اگر گیمر باشید میدانید که این روزها بازی های کنسول پلی استیشن و یا دیگر بازی های معروف مانند GTA . GOD OF WAR , CALL OF DUTY , THE LAST OF US 2 , UNCHARTED و هزاران بازی اماده فروش دیگر هرگز رایگان نبوده اند ، بهترین و ساده ترین راه دریافت این بازی ها بی شک خرید آنها می باشد ، شما دیگر نیاز نیست در این بحران کرونا به خیابان بروید و یا بابت خرید دیسک این بازی ها وقت خود را بگیرید و تنها کافیست با مراجعه به فروشگاهی که در زیر آدرس آن را قرار میدهیم خرید گیفت کارت خود را نهایی کنید .

از برترین ویژگی های خرید بازی با گیفت کارت پلی استیشن این است که دیگر نیاز نیست برای بازی کردن هر یک از گیم ها به پای کنسول بروید و دیسک فشرده را درون پلی استیشن قرار دهید

همچنین دیگر نگران خش شدن یا شکستن دیسک نباید باشید و به آسانی میتوانید بازی را اجرا نموده و لذت ببرید همچنین فکر کنید شما گاهی به ویلای خود می روید یا به مسافرت های کوتاه و طولانی یا دوست دارید کنسول خود را بردارید و به منزل اقوام بروید ، فکرش رو بکنید شما 20 دیسک بازی دارید و جابجایی این دیسک های حساس چقدر زمان بر می باشد و همچنین چه فضایی را اشغال می کند .

پس پیشنهاد ما به شما خرید بازی ها و آیتم های بازی با گیفت کارت می باشد و اگر متقاعد شدید تا گیفت کارت پلی استیشن را خریداری نمایید کافیست بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

خرید گیفت کارت پلی استیشن


لیست دانلود
   (4.8/5)
پسورد فایل :
کپی
[xfgiven_schvidurl] [/xfgiven_schvidurl]
گیفت کارت