آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی فیفا 2012 با حجم کم برای کامپیوتر - دانلود FiFA 2012

دانلود بازی فیفا 2012 با حجم کم برای کامپیوتر - دانلود Fifa 2012

در این پست از سایت پاتوق یو دانلود بازی فیفا 2012 با حجم کم را برای کاربران محترم سایت آماده کرده ایم. چندی پیش نسخه 2012 این بازی محبوب و بسیار پرطرفدار ، در اینترنت منتشر گردید. اما همانگونه که می دانید ، حجم آن بالا بود و بسیاری از عزیزان به دلایلی گوناگون از قبیل : سرعت پایین دانلود ، محدودیت های حجمی و ... قادر به دانلود این بازی نبودند. اما این بار در سایت پاتوق یو ، نسخه ی کم حجم این بازی بسیار زیبا را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . نسخه کم حجم این بازی دارای حجمی در حدود 2 گیگابایت است.

استفاده از یک موتور فیزیکی جدید در بازی به واقع گرایانه بودن بازی بسیار کمک کرده که این خصوصیت یک پیشرفت قابل توجه و فوق العاده حرفه ای محسوب می شود. لمس بهتر توپ با پای بازیکنان، انجام تاکتیک های بسیار واقعی و زیبا، تغییر رویکرد به دفاع، هوش مصنوعی فوق العاده بالا و دقیق که مناطقی از بدن بازیکن که در طول بازی مصدوم شده رو پیگیری خواهد کرد و اگر از بازیکنی بیش از حد استفاده شود ممکن است هوش مصنوعی بازی تشخیص دهد که بازیکن خسته است و حتی در حالی که صاحب توپ نیست مصدوم شود (مخصوصاً در اواخر بازی)!
همچنین در بازی AI Vision Game نیز مطرح می شود که در آن وعده پاس کاری واقعی تر داده شده است. به عنوان مثال اگر شما قصد دارید به بازیکنی که در محدوده ی دیدتان نیست پاس دهید، امکان کمتری وجود دارد که پاس موفقیت آمیز باشد! EA امیدوار است که این ویژگی راه حلی برای خلاصی از پاس های کور باشد. همچنین Personality Plus توسعه یافته تر شده است و بر روی پاس دهی بازیکنان تحت اختیار CPU تاثیر گذار هست. از میان تیم هایی که در این بازی حضور دارند می توان به بارسلونا، آرسنال، آث میلان، منچستر سیتی، بورسیا دورتموند، مارسی و ... اشاره نمود.

ویژگی های بازی FIFA 12:
- گرافیک فوق العاده
- به کارگیری یک موتور فیزیکی جدید در بازی به منظور واقع گرایانه تر بودن بازی
- هوش مصنوعی فوق العاده بالا و دقیق
- پاس دهی طبیعی تر
- لمس بهتر توپ با پای بازیکنان
- کنترل بهتر توپ
- انجام تاکتیک های واقعی و زیبا
- و ...

نسخه فشرده ۲٫۵ گیگابایتی گروه BlackBox بازی:

نسخه سالم و فشرده بازی ، توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه ، گزارشگری بازی به کل حذف شده است ، موسیقی متن بازی که در منو های بازی می باشد حذف شده ، بازی کرک شده بوسیله کرک RELOADED می باشد. فایل های گزارشگری بازی به زودی به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده می شود تا کاربرانی که مشتاق به دریافت آن هستند بتوانند استفاده کنند. برای اجرای بازی باید تمامی فایل های موجود در فولدر Redist را نصب نمایید تا تمامی پیش نیازهای بازی بر روی سیستم شما نصب باشد. نسخه فشرده و فایل ها تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

نکته بسیار مهم :


این فایل با استفاده از ایمیج ISO فشرده سازی شده است .
برای باز و استفاده کردن از این فایل لازم است که ابتدا آن را با برنامه زیر روی CD و یا DVD رایت نمایید.

برای رایت فایل ISO روی این لینک کلیک کنید .



لیست دانلود
برای مشاهده لینک های دانلود عدد مشاهده شده را داخل کادر وارد و روی ارسال کلیک کنید

  دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید    (3.4/5)
پسورد فایل :
کپی