آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی My Memory of Us یادگار ما برای کامپیوتر

دانلود My Memory of Us برای ویندوز

My Memory of Us داستان عشقی است که تحت شرایط دشوار ایجاد می شود. لحظاتی از وحشت، درد و محرومیت؛ جایی که مردم مجبور شده اند در دو جهانی که به شکل تصنع واری جدا شده اند زندگی کنند. آیا داستان ها را دوست دارید؟ اگر اینطور است من یکی را برای شما روایت می کنم. اما این داستان، تنها یک داستان قدیمی و خسته کننده نیست، داستانی است که متفاوت آغاز می شود، چرا که در مورد مردم واقعی است، در مورد رویداد هایی است که حتی امروزه نیز وحشتناک به نظر می رسند. همه چیز از دوست شدن یک دختر بچه و پسر بچه آغاز می شود، برای مدتی کوتاه شادی حاکم است اما بدبختانه تمام چیز های خوب روزی به پایان می رسد.

جنگ آغاز می گردد و پادشاه شیطانی با سربازان رباتی خود در همه جا ظهور پیدا می کند. مردم از یک دیگر جدا می شوند و مجبور می گردند که خانه های خود را ترک کنند تا در جایی زندگی کنند که با دیواری بزرگ از شهر جدا شده است. خوشبختانه این کودکان تنها نبودند، آن ها یک دیگر را داشتند. دوستیشان به آن ها این اجازه را داد که با یک دیگر باقی بمانندف اگرچه سرنوشت به نظر می خواست آن ها را از یک دیگر جدا کند. این، داستان My Memory of Us است، بازی ای که جدا افتادگانی می پردازد ککه قدرت یافتن یک دیگر را پیدا می کنند.


ویژگی های بازی My Memory of Us :


- داستانی تکان دهنده از دوستی و عشق

- گرافیک مانند آثار هنری

- کنترل دو کاراکتر با مهارت های مختلف

- روایتی عجیب ترکیب شده با طنز های تلخ و شیرین

- پازل های مختلف در 2.5D

- داستانی که عمق معنایی بالایی دارد

- ترجمه شده به 14 زبان زنده دنیا

- مناسب برای رده سنی +10 سال


تریلر بازی My Memory of Us :



حداقل سیستم مورد نیاز:


OS: Windows 7, 8.1 and 10
Processor: AMD / Intel dual-core CPU running at 2.5 GHz (AMD Phenom II X2 200 series or Intel Pentium Dual-Core G600 series or newer architectures are recommended)
Memory: 4096 MB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphic card, with at least 1024MB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11 and Shader Model 4.0 or 5.0 support. ATI/AMD HD 5750 and NVIDIA GeForce GTX GTS 250 or newer architectures are recommended
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard


سیستم پیشنهادی:


OS: Windows 7, 8.1 and 10
Processor: AMD / Intel quad-core processor running at 3.0 GHz (AMD FX 4000 series or Intel Core i3 2000 series or newer architectures are recommended)
Memory: 8192 MB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphic card, with at least 2048MB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11 and Shader Model 5.0 support. ATI/AMD Radeon HD 7870 and NVIDIA GeForce GTX 650 or newer architectures are recommended.
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard


تصاویری از محیط بازی My Memory of Us :


دانلود My Memory of Us برای ویندوز  دانلود My Memory of Us برای ویندوز  دانلود My Memory of Us برای ویندوز  دانلود My Memory of Us برای ویندوز  دانلود My Memory of Us برای ویندوز


آموزش نصب بازی :

 

1 - فایل را دانلود کنید و توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

2 - فایل با فرمت iso بدست آمده را توسط نرم افزارهایی نظیر PowerISO یا Daemon Tools باز کنید. ( به صورت Mount اجرا شود )

3 - بازی را نصب کنید

4 - سپس فایل های موجود در پوشه CODEX همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.


پسورد فایل :
کپی