آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Project IGI 1 , 2 , 3 آی جی آی 1 و 2 و 3 برای کامپیوتر + فارسی

دانلود 1 Project IGI برای کامپیوتر

Project IGI 1  یک بازی اکشن و پنهان کاری می باشد که توسط Innerloop Studios توسعه داده شده است. این بازی در دسامبر سال 2000 ارائه شده است. به علت داشتن گرافیک بی نظیر و صحنه های اکشن فوق العاده این بازی محبوبیت زیادی را به خود جلب کرد، به شکلی که میلیون ها پلیر از سراسر جهان مشغول به انجام این بازی شدند. شما قادر به اجرا کردن این باز یدر سیستم های نسبتا قدیمی نیز هستند. در این بازی، در نقش مبارزی انفرادی باید به مقر دشمن حمله کنید و تمام نیرو های دشمن را با پنهان کاری نابود کنید. در صورتی که صدایی اضافه به وجود بیاورید و دشمنان متوجه حضورتان شوند کارتان تمام است! بنابرین لازم است با دقت گام های خود را بردارید و سیستم های امنیتی دشمن را خنثی کنید.

در طول بازی سلاح های مختلفی را می توانید بردارید و با آن ها مبارزه کنید. ماموریت هایی که به شما داده می شوند بسیار مشکل هستند و به این راحتی از پس حل آن ها بر نخواهید آمد. با کمک اسنایپر از راه دور دشمنان را هدف بگیرید و شلیک کنید، اما دقت داشته باشید با زدن تیر خطا ممکن است دشمنان متوجه حضورتان شود و در این صورت مجبور به شروع آن سطح از اول خواهید بود. Project IGI 1 گرچه اکنون بازی قدیمی ای به شمار می رود، با این وجود تجربه آن خالی از لطف نیست و می توانید مراحل جذابی را با آن تجربه کنید.


ویژگی های بازی Project IGI 1 :


  •  افکت های تصویری چشم گیر
  • دارای میلیون ها بازیکن از سراسر جهان
  • حمله به مقر های نظامی مختلف
  • مبارزه تک نفره با دشمنان
  • استفاده از سلاح های گوناگون
  • اختفا و پنهان کاری برای نفوذ
  • انجام ماموریت های غیر ممکن


حداقل سیستم مورد نیاز :


سیستم عامل: ایکس پی، ویندوز 7، 8، 8.1 و 10

پردازنده: Intel Pentium 4 1.8GHZ

کارت گرافیکی: 64 مگابایت

رم: 512 مگابایت

فضای مورد نیاز: 500 مگابایت


نکته مهم : بازی قدیمی می باشد و به دلیل درخواست کاربران قرار گرفته است ، ممکن است با سیستم مورد نیاز برای برخی سخت افزارها تناسب وجود نداشته باشد !

پسورد فایل :
کپی